kolmapäev, 2. aprill 2014

Laul 86 (The Passion Translation)


Usu Palve

Kuningas Taaveti palve
 

Isand, kummardu kuulama mu palvet,

sest ma olen suurtes pahandustes, ma olen nii murtud ja maadligi surutud,

ja ma vajan meeleheitlikult Sinu abi.

Kaitse minu elu, sest ma olen Sinu ustav sõber,

Terve oma elu olen ma Sinu lojaalne teenija.

Ma pöördun Sinu poole usus, Mu Jumal,

 Minu Kangelane, tule ja päästa mind!

Isand, kuule minu pidevat appihüüdu,

Näita mulle oma Soosingut ning too mind oma Armu Allikale!

Taasta oma armastava teenija rõõm taas kord,

Sinu oma olen kõigega, kes olen.

Isand, Sa oled nii Hea mu vastu, Nii Lahke igal viisil

Ja valmis andestama,

Sest Sinu Armu Allikas voolab pidevalt üle-

Läbileotades Sinu Armastajad, kes palvetavad.

Jumal, Kas Sa pööraksid tähelepanu sellele hädavajalikule palvele?

Isand, kummardu kuulama minu palvet.

Millal iganes pahandused peaksid mind tabama, ma jätkan alati hüüdmist Sinu poole,

Sest ma tean, et Sinu abi on teel.

Pole mitte kedagi Sinu sarnast, Isand!

Pole ühtegi nii kuulsat jumalat kui Sina.

Sa jätad nad kõik varju,

Ja Sinu imed teevad kergeks Sinu tundmise!

Isand, Sina Ainsana oled loonud kõik rahvad,

Vaata nende peale- nad  käivad  kõik oma teedel!

Jah, päev tuleb, mil nad kõik hakkavad ülistama Sind,

Ja  nad saavad demonstreerima Sinu Au!

Sina oled Üks ja Ainus Jumal!

Millised imeteod! Millised imed!

Milline imeline suursugusus kuulub vaid Sulle!

Õpeta mulle rohkem Sinu kohta:

Kuidas Sa toimid ja kuidas Sa liigud,

Et ma saaksin liikuda edasi Sinu Tões,

Kuni absoluutselt kõik minu sees toob austust Sinu nimele!

Kogu oma südamest ja kogu oma kirglikkusega ma tänan Sind, Mu Jumal!

Ma annan austust Sinu nimele ikka ja igavesti!

Sa Armastad mind nii väga,

Ja Sa oled pannud oma Suuruse minu üle.

Sa oled mind päästnud kõige sügavamast pimeduse paigast,

Ja Sa oled mind vabastanud vaieldamatust surmast!

Isand, vaata, kuidas need ülbed ja uhked on rüvetanud mind,

Nagu kõlvatu kamp vägivaldseid mehi, on nad üritanud mind tappa.

Ja nad pole mitte hetkegi muretsenud sellepärast, et nad teevad pattu Sinu vastu!

Aga Isand, Sinu Toitev Armastus on Õrn ja Hell.

Sa muutud vihaseks väga aeglaselt , aga Sa oled väga kiire näitama oma Ustavat Armastust.

Sa oled Rikkalikult Täis Armu ja Tõde.

Too mind oma Armu Allikale,

Nii et Sinu tugevus muutub minu omaks.

Ole Minu Kangelane ning päästa oma teenija taas kord!

Saada mulle imepärane märguanne, et näidata, kui väga Sa mind armastad.

Et need, kes mind vihkavad, näeksid seda ning tunneksid häbi.

Kas nad ei tea, et Sina , Isand, oled minu Trööstija,

See Üks, kes alati tuleb mulle appi?
 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 02.04.2014
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar