laupäev, 19. aprill 2014

Laul 88 (The Passion Translation)

 

Päästa Mind Sellest Kurbusest

 

 
Puhtale ja Säravale,

Korahi poegade prohvetlik laul

/Seda laulu lauldi traditsiooniliselt algkoguduse kristlaste poolt Suurel Reedel.

Selles laulus on palju viiteid Jeesuse Kristuse ristilöömisele/
 

 

Yahweh on Jumal, kes pidevalt päästab mind.

Ma nutan Su ees öösel ja päeval.

Palun kummardu ja kuula mu nuuksumist,

Sest mu elu on raskustest täis pikitud,

Ja surm ootab kohe nurga taga!

Kõik näevad, kuidas elujõud minust hääbub.

Nad peavad mind lootusetuks juhtumiks,

Ja nad näevad mind kui surnud meest.

Nad kõik jätsid mind siia surema,

Abituna, Hukule Määratuna, ootama surma.

Nad on veendunud, et Sina oled mind hüljanud,

Nad on kindlad, et Sina oled mind lõplikult unustanud -

Hüljatuna, läbi torgatuna,

Mulle pole jäänud mitte midagi peale surma.

Nad peavad mind äravisatuks,

Nad on heitnud mind kõige sügavamasse pimedusse

Nagu põhjatusse auku.

Ma tunnen Sinu raevu ja see on nagu tohutu raskus minu üle,

Tõmmates mind sügavasse kurbuse merre.

/Sela- Paus Tema Ligiolus/

Miks Sa pöörasid kõik minu sõbrad minu vastu?

Sa tegid minust neetud mehe nende silmis.

Mitte keegi ei taha nüüd minuga koos olla.

Sa oled mind püüdnud lõksu, millest pole väljapääsu.

Iga päev ma kerjan Sinult abi.

Kas Sa ei näe mu pisaraid?

Minu silmad on nutmisest paistes.

Mu käed on sirutunud Sinu poole, oodates armu,

Aga Sind ei ole võimalik leida.

Ja õige pea on liiga hilja!

Kuidas need, kes on ära lõigatud Sinu hoolitsusest,

Saavad üldse teada, et Sa oled kohal?

Kuidas ma saan tõusta, et kiita Sind, kui ma olen lahkunud ja surnud?

/Sela- Paus Tema Ligiolus/

Kes saab surnuaias tänada Sind armastuse eest?

Kes saab hävingu paigas jutlustada Sinu ustavusest?

Kas surma pimedus deklareerib Sinu imedest?

Kuidas saab keegi, olles hauas, kus kõik on vajunud unustusse,

Tuletada meelde seda, kuidas Sina pead oma tõotusi?

Isand, Sa tead juba enne minu palvet, mida ma hakkan sosistama.

Iga päiksetõusu ajal Sa kuulad

Järjepidevalt minu hüüdeid kuni Sa vastad.

Jumal, miks sa kohtled mind sellisel viisil?

Miks sa oled ära visanud minu elu?

Kas Sa pöördud nüüd iga kord eemale,

Kui ma hüüan Su poole?

Ma pean terve oma elu elama vaesuses ja raskustes.

Ma olen nüüd väga alandatud, murtud, ja abitu Sinu terrori ees.

Ja ma ei suuda seda rohkem taluda.

Ma olen nii põhjatult vaevatud Sinu põletava viha käes.

Ma olen saanud Sinult hirmsaima osaliseks

Ja ma olen täiesti sõnatu Sinu ees.

Ma olen uppumas  kurvastuse lainetes,

Ma olen ära lõigatud igasugusest abist.

Kõik minu lähedased ja sõbrad hoiavad minust eemale,

Mind on jäetud täiesti üksi, kaaslaseks vaid pimedus!
 
 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 19.04.2014
 


 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar