laupäev, 26. aprill 2014

Laul 89 (The Passion Translation) 2.osa

2.osa
Jumal peab oma Tõotusi
Sa rääkisid oma prohvetitele nägemuses, öeldes:
„Ma olen leidnud oma rahva jaoks vägeva kangelase,
Ma olen valinud Taaveti kui oma armastava teenija ning olen teda ülendanud.
Ma olen teda kui kuningat võidnud Minu pühaduse õliga.
Mina olen tema Tugevus ning Ma olen talle andnud
Oma Armu , et teda alal hoida hoolimata sellest, mis iganes on tulemas.
Ükski tema vaenlastest ei saa tükikestki temast
Ning ükski õel ja kuri ei võida teda.
Ma lömastan tema vastased
Ja tegelen kõigiga, kes teda vihkavad!
Sest Ma Armastan  ja Väärtustan teda,
Minu Ustavus saab alati Kaitsma teda.
Ma panen oma Suure Soosingu tema peale,
Ja ma põhjustan selle, et tema vägi ja kuulsus kasvab.
Taaveti kuningariik ulatub Vahemerest Eufrati jõeni.
Ja ta tuleb Minu ette, öeldes:
„ Sa tõesti oled Minu Isa, Minu Ainus Jumal, ja Minu Tugev Päästja!“
Ma tõstan ta esile, annan talle, kui oma esmasündinud pojale, Soosingu.
Ma teen ta Minu sarnaseks, Kõigekõrgemaks Kuningas kogu maal!
Ma armastan teda igavesti ja Ma näitan talle alati oma headust.
Ma ei murra eales lepingut temaga.
Sest Ma olen määranud ja paika pannud, et tal saab alati olema pärija;
Dünastia, kes saavad vallandama maa peal Taeva päevi.
Aga kui tema lapseb pöörduvad ära Minust ja hülgavad Minu sõnad,
Keeldudes käimast Minu Tões, lahti öeldes ja rikkudes Minu Seadusi,
Siis Ma kindlasti karistan neid nende pattude eest
Oma karmi distsipliiniga seni kuni nad kahetsevad seda!
Aga ma mitte iial, mitte eales, ei tõsta oma Ustavust ära nende elude pealt.
Minu Headus jääb kehtima ja Ma mitte eales ei ütle nendest lahti.
Kuidas ma saaksin tühistada oma Armastuse Lepingut, mille ma sõlmisin Taavetiga?
Taaveti Pojad saavad jätkuvalt valitsema tema troonil,
Ja nende kuningriik kestab niikaua kuni päike jätkuvalt tõuseb taevasse.
See Leping on Purunematu Tõotus,
Mille Mina olen Rajanud Igaveseks!“
/Sela- Paus Tema Ligiolus /
 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 26.04.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar