esmaspäev, 28. aprill 2014

Laul 89 (The Passion Translation) 4.osa

 
4.osa
 
 
„Päästa mind, Jumal“
Kui kaua Sa varjad oma Armastust minu eest?
Kas Sa oled mind lõplikult maha jätnud?
Kui kaua põleb Sinu raev minu vastu?
Meenuta seda, Isand, et ma pole muud kui vaid tolm,
Täna siin, aga õige pea täielikult ära pühitud.
Kas see on kõik, milleks Sa oled meid loonud? Ei millekski muuks?
Kes meist saab elada igavesti?
Me kõik oleme surelikud, surmale alluvad; sest me kõik ühel päeval sureme.
Kes meist suudaks vältida surmaga kohtumist
Ning kõrvale hiilida meie endi matustest?
/Sela- Paus Tema Ligiolus /
Niisiis, Isand, Kus on kõik see Armastus ja Headus, mida Sa oled meile tõotanud?
Mis on juhtunud Sinu ja Taaveti vahel tehtud lepinguga?
Kas Sa oled unustanud, kuidas Sinu teenijaid on laimatud?
Mulle tundub praegu, nagu ma kannaks oma südames
Kogu seda valu ja piina, mida on kogenud need , kes on Sinu poolt unustatud.
Nad on meid järelejätmatult solvanud ja taga kiusanud,
neid, kes on Sinu poolt võitud.
Aga sellest hoolimata, olgu õnnistatud meie Isand, Jumal, ikka ja igavesti.
Aamen. Ustav on meie Kuningas!
 
 
tõlkinud Jana Naudi 28.04.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar