laupäev, 10. mai 2014

Laul 91 (The Passion Translation)

Selgituseks ette: Selle laulu alguses on Jumala kohta kasutatud sõna: El Shaddai.
Erinevad piibli tõlkijad on läbi aegade kasutanud erinevat lähenemist sõnajuurest tuletamisel.
Selle nimega nimetas end Jumal, kui Ta pöördus Aabrahami poole, kui Ta kutsus teda ning kui Jumal tõotas Aabramile anda ülikülluslikult järeltulijaid.
On kolm võimalust, kuidas seda sõna tõlkida: 1.Jumal Kõikvõimas, 2.Jumal, kes viibib Kõikjal ning kolmas võimalus on: Ülikülluslik Jumal ( „shad“ on heebrea keeles „rind“,  kui ema toidab last rinnaga, siis laps saab absoluutselt kogu eluks vajaliku toidu)

 


Kaitstud ja Turvaline

Ma teen oma kodu  Rohkem kui Küllaldase Jumala varju alla,

Peidetuna Kõigekõrgema Jumala Tugevusse,

Temas ma tunnen alati end kaitstuna ja turvaliselt!

Viis, kuidas ma Teda kirjeldan, on:

Ta on Mu Lootus hoidmaks mind, ja Kindlus varjamaks mind,

Ainus Jumal minu jaoks, ja minu Suur Kindlustunne.

Ta päästab Sind igast vaenlase peidetud lõksust,

Ja Ta kaitseb Sind iga valesüüdistuse ja surmava needuse eest.

Tema võimsad ja massiivsed käed on ümber Sinu, kaitstes Sind.

Sa võid joosta Tema Majesteetlikkuse Varju alla peitu.

Tema Ustavus on kui Kaitsekilp Sinu ümber , hoides Sind kurjast.

Sa ei pea kunagi muretsema deemonlike rünnakute pärast öisel ajal,

Ega kartma pimeduse vaimu, mis tuleb Sinu vastu.

Ära karda mitte midagi! Ei öösel ega päeval

Ei saa deemonlik jõud Sinu elu raskustega täita,

Ega kurjuse vägi rünnata Sind.

Sest Jumal hoiab Sind kaitstuna ja turvaliselt, nad ei saa panna kätt Sinu külge!

Isegi katastroofi ajal, kui tuhanded ja tuhanded saavad surma,

Sina püsid puutumatu ja kahjustamatuna!

Sa saad pealt vaatada, kuidas kurjad hävivad kohtumõistmise all,

Ja Sa püsid jätkuvalt kaitstuna ja turvaliselt!

Kui me elame Kõigekõrgema Varju all, meie Salajases Peidupaigas,

Siis me oleme alati kaitstud kurja eest!

Kuidas saab kurjus olla edukas meie vastu ning kuidas saab haigus meid nakatada?

Jumal saadab inglid välja konkreetsete ülesannetega

Sind hoida turvaliselt kõikjal, kuhu iganes Sa lähed,

Kaitstes Sind kõige kurja eest.

Kui Sa kõnnid ka lõksu, siis nemad on seal Sinu heaks

Ning nad hoiavad Sind komistamast!

Sa võid alati käia kahjustamatuna

Ka kõige raevukamate pimedusejõudude keskel,

Trampides igaühe neist oma jalgade alla!

Sest see on see, mida Isand mulle rääkis:

Kuna Sa oled Minu Suur Armastaja ning leidnud Minus oma rõõmu ja naudingu,

Siis Ma Olen Otsustanud Sind Kaitsta Võimsalt,

Ma asetan Sind kõrgele kohale,

Kaitstuna ja Turvaliselt Minu Palge Ette.

Ma vastan igale Sinu appihüüule iga kord, kui Sa palvetad,

Ja Sa leiad ja koged ja tunned Minu Ligiolu,

Isegi Sinu raskuste ja surve aegadel.

Mina olen Sinu Suursugune Kangelane ja Mina annan Sulle edukuse!

„Sa saad olema rahuldatud täisväärtusliku eluga,

Ja kõiges selles, mida Mina teen Sinu heaks!

Sest Sinu silmad näevad Minu Pääste Täiust ning Sa pidutsed,

Sügavalt Juues Minust!“
 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 10.05.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar