esmaspäev, 12. mai 2014

Laul 92 (The Passion Translation)


Pühapäeva hommiku Kiituslaul

Poeetiline kiituslaul ülistamise päevaks

 


Sinu ette tulemine on nii nauditav,

Meie südamed voolavad üle ohjeldamatust kiitusest!

Kuidas me armastame Sulle laulda kiitust üha uuesti ja uuesti,

Võrreldamatule Jumalale, Kõigekõrgemale, kes on ülendatud kõige üle!

Absoluutselt iga päikesetõusu ajal me täname Sind

Sinu Headuse ja Armastuse eest!

Ja kui päike loojub ning läbi kogu öö,

 Me jätkame kuulutamist: „Sa oled Nii ustav!“

Kiituse meloodiad täitavad kogu õhu meie ümber

Kui iga muusikainstrument, olles ühenduses iga südamega,

voolab üle ülistusest.

Pole ime, et ma olen nii õnnelik ja ma ei suuda seda kõike hoida enda sees!

Isand, ma hüüan lustlikult kõige pärast, mida Sina oled teinud,

Kõige selle pärast, mida Sa oled teinud minu heaks!

Millised Võimsad imed ja Sinu  vägi toimimas, ma jõuaks vaid nimetama mõned!

Eesmärgi sügavused ja tähenduslikkuse kihid on läbi immutanud kõik selle, mida Sina teed.

Sinu imetegudest on võimalik leida sellised hämmastavaid saladusi,

Millest peaaegu enamus paneb mööda.

Neil, kel puudub eristusvõime, ei saa tegelikult tõeliselt aru

Nendest sügavatest ja aulistest saladustest, mis on peidetud Sinu teedele!

See on tõsi, et kurjad õitsevad, aga see on vaid korraks,

Sest nad  unustavad rumalalt oma saatuse surra,

Et nad ühel päeval on täielikult hävinenud igaveseks.

Aga Sina, Isand, oled kõrgele tõstetud igavesti

Kõigekõrgemas paigas Lõputu Auhiilguse keskel,

Samal ajal, kui Sinu vastased, kurjuse teenijad,

Nad kõik hävivad ning on igaveseks lahutatud Sinust!

Sinu Võidmine on teinud mind tugevaks ja võimsaks.

Sa oled mu elu täitnud väega, et võidutseda,

Valades pidevalt värsket õli minu üle!

Sa ütlesid, et need kes valetavad ja ootavad, et karata mu kallale,

Saavad kogema kaotust , ja nüüd ma olengi seda näinud!

Jah! Vaata, kuidas Sa oled pannud Kõik Oma Armastajad

Õitsema otsekui palmipuud!

Nad kõik kasvavad võidus, seistes tugevuses,

Sa oled nad istutanud oma Taevasesse sisehoovi,

Kus nad Sinu ees jõudsalt kasvavad.

Sest Sinu Ligiolus nad jätkuvalt voolavad üle ning on võitud.

Isegi oma vanas eas säilivad nad nooruslike ja värsketena,

Kandes mahlakaid vilju ning jäädes ustavaks.

Kuulake neid! Suure rahuldustundega nad kuulutavad jätkuvalt:

„Sa oled Nii Hea! Sa oled mu Imeilus Tugevus!

Sa pole eales teinud minuga ühtegi viga!“
 
tõlkinud Jana Naudi 12.05.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar