laupäev, 14. juuni 2014

BRIAN SIMMONS - JUMALA TERVENDAV SILMASALV


 


Ma kuulen Teda sosistamas …

„Tule ja vaata Mulle otsa, Tule vaata üksisilmi Minu Auhiilgusesse, kuni Sa muutud täielikult. Ma annan Sulle uued silmad, MINU SILMAD, mis annavad Sulle tõelise arusaamise. Ma kutsun Sind vaatama Minu silmadesse. Kui Sa vaatad läbi Minu silmade, siis maailm Sinu ümber hakkab muutuma. Kui Sina näed haigeid, siis Mina näen neid tervenemas. Kui Sina näed kadunud hingi, siis Mina näen neid magamas ning valmis olema üles äratatud. Kui Sina näed pimedust lähenemas, siis Mina näen vaenlast juba kaotust kandmas, ja kui Mina vaatan Sind, siis ma näen Sind tervikliku, terve ja ilusana, ning Sul pole millestki puudust.

„Tule ja vaata üksisilmi Minu näoilmet, kuni Sinu silmad vaatavad fokuseeritult ning Sa näed selgelt. Mina annan Sulle OMA SILMAD, mille kaudu vaadata. Kui Sina näed tuhka, siis Mina näen ilu, kui Sina näed limiteeritust, siis Mina näen imesid, ja kui Sina vaatad südamevalule ja vaevale, siis Mina näen läbimurdeid tulevikuks. Vaata läbi Minu silmade ja kõik muutub.

„Ma kutsun Sind omandama TÕELIST NÄGEMISVÕIMET, et Sa näeksid. Osta Minult tervendavat silmasalvi ja Sinu nägemisvõime muutub selgeks. Kui Sa näed teisi rabelemas ja võitlemas, siis Mina näen juba tuleviku võitjaid ja kui Sina näed teiste läbikukkumisi, siis Mina näen juba nende kõrbepaika õitsemas Roosiõites. Võia oma silmi Armastusega, Tervendava silmasalviga, ja Sa hakkad nägema kõige suurema pimeduse keskel Päikesetõusu. Tule Minu ligi ja Mina tervendan Sinu silmad ja see põhjustab selle, et Sa hakkad  selgelt ja arusaadavalt hindama ja ära tundma päevi, milles Sa elad. Paljud näevad hukatust, Mina näen Auhiilgust. Paljud näevad masendust, Mina näen oma Kuningriiki laienemas ning lõputa igavikulisuses. Mina näen lõppu juba algusest, ja kui Sa tuled Minu Autrooni ette, siis Sa hakkad nägema seda, mida Minu prohvet Jesaja nägi- kogu maa on täis Minu Auhiilgust!

„Kui Sa vaatad läbi Minu Armastuse silmade, siis Sa näed asju nii, nagu need tegelikult on. Mina teen sirgeks kõverad asjad, nõrgad ja mannetud inimesed teen Mina tugevaks oma väega. Ma kutsun Sind üles lõpetama oma ebaküps kohtumõistmine ja Tule Minu Autrooni ette ja vaata üksisilmi Minu peale. Kas Ma pole mitte muutnud Sinu kurbust tantsuks? Kas Ma pole mitte Sinu südant täitnud ülevoolavalt? Kas Ma pole mitte pööranud Sinu pimedust Valguseks?  See on see, kuidas Minu pojad ja tütred peaksid elama, liikuma ja rääkima. Mina, Jumal lõpetan selle hea töö, mille Ma olen alustanud Sinus, kuni kogu Sinu olemus on täielikult üle võetud Kogu Minu Olemusest!

„Alates tänasest Ma kutsun Sind ära heitma pimedana elamine ning võta Minult tervendavat silmasalvi, ilmutus Minu Armastusest, ja Sa hakkad kõike nägema erinevalt varasemast. Te saate olema tuntud kui Elava Jumala pojad ja tütred, kui Te räägite puhta ja selge nägemisvõimega. Ma näitan Sulle saladusi sellest, mis on tulemas, peale seda, kui Su silmad on tervenenud ning Sa vaatad Minu Autrooni peale. Ma annan Sulle tänasel päeval SELGE JA TÕELISE NÄGEMISVÕIME, mis kasvab välja  (purskab esile nagu allikast) ilmutustest ja arusaamistest. Sinu silmad saavad olema võitud nägema kaugemale praeguse hetke olukorrast ning Sa hakkad kutsuma asju, mida pole, otsekui olevatena! Ma olen andnud Sulle kingitusena armu eristusvõimeks, et Sa suudaksid tuua Lootust sinna, kus teised on kaotanud julguse. Võta seda tervendavat Armastuse silmasalvi ja vii seda inimestele ning vaata, mida Mina teen, kui Sina hakkad rääkima Minu sõnu ja näed läbi Minu silmade!“

Luuka 8: 17 The Passion Translation
Sest nüüd, kus see ilmutuse lamp põleb Sinu sees, ei ole midagi enam varjatud Sinu eest- kõik saab olema ilmutatud. Iga Kuningriigi saladus saab katte alt vabastatud ning avalikuks, tehtud teatavaks ilmutusliku valguse läbi.

(inglise keeles: Because this revelation-lamp now shines within you, nothing will be hidden from you— it will all be revealed. Every secret of the Kingdom will be unveiled and out in the open, made known by the revelation -light.)
 
 
tõlkinud Jana Naudi 14.06.2014
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar