esmaspäev, 25. august 2014

Brian Simmons „ Kui Sina annad oma aega Jumalale, siis Tema annab Sulle tugevust!“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas:

„Mina annan Sulle tugevust, kui Sina annad Mulle aega. Need hetked, mis Sa veedad Minuga rääkides ja Mind kuulates, on täis igavikku. Minu Ligiolus pole nõrkust, kahtlusi ja  kaksipidi meelsust. See on koht,  kus Ma annan tugevust Sinu sisemisele olemusele, see toimub Minu Ligiolus. Paljud asjad on Sind mõjutanud, nii Sinu elus kui ka Sinu mõtetes, aga kui Sa tuled Minu Auhiilgusesse, siis Mina annan Sulle külluslikult kõike seda, mida Sa vajad kõige enam, Minu Armastust ja Minu Tugevust. Sa oled nii kergesti häiritav ja segadusse aetav, seetõttu on Sul väga vaja tulla ustavalt Minu juurde ja veeta koos Minuga aega.“

„See rahu, mida Mina Sulle annan, ei ole võrreldav rahuga, mis on siin maa peal. See ületab Sinu sureliku elu piire ning see voolab Sinuni Minu rahu ja vaikuse jõest, mis lähtub otse Minu armutroonilt.  Rahu, mis on kui jõgi, ujutab üle Sinu hinge ning uhub ära lootusetuse ja valu sõnad. Tule Minu rahu jõkke ja hõlju Minu tõotuste peal ning Sa ei pettu mitte kunagi. Kuula Mind ja Minu rahust saab Sinu padi, millel Sa saad välja puhata oma mure-ja rahutuse mõtetest.“

„Minu Armastuses Sa suudad teha kõiki asju, sest Mina tugevdan Sind oma Armastusega. Inimesed nõuavad Sinult Sinu aega ja mõtteid, Mina ootan Sind, et Sa tuleks, et Ma saaks Sind tõmmata enda ligi, kui Sa oled valinud ning eelistanud Mind oma sõprade ja perekonna ees. Tule Minu juurde kui Minu kõige kallim ja Ma annan Sulle armu Sinu kõige kallimate tarvis siin maa peal, et Sa saaksid neile näidata Minu Armastust.“

„Kui Sina annad Mulle oma aega, siis Mina annan Sulle oma tugevust. Kas Sa oled nõrk? Siis tule Minu ette ja veeda aega Minuga, kuni Sa oled üle ujutatud tugevusest ( tugevuses vannitatud J ) . Ükski inimene ei suuda Sind tugevdada, sest nende relvad on väetid ja abitud. Usalda Minu tugevust, mitte teiste inimeste „kaasa jaatamist“. Jälgi seda, kuidas Mina teen tööd Sinu südames, kui Sa  „raiskad“ aega Minu Ligiolus. Ma valan Sind välja siia maa peale kui oma kingitust, varandust, täis Minu armastust.“

Laul 27: 4, 8 (The Passion Translation)

„ On üks asi, mida ma ihaldan ja igatsen oma Jumalalt,

üks asi, mida ma otsin enam kui kõike muud:

Ma tahan omada privileegi elada koos Temaga,

Veeta igat hetke Tema kojas,

Märgata Tema palge õrna ja magusat armastusväärsust,

Olla täis sügavat imetlust ja aukartust,

Nautides Tema Auhiilgust ja Armu.

Ma tahan elada oma elu nii lähedaselt Temaga,

Et Ta tunneb igast minu palvest sügavat rahuldust ja rõõmu.

Isand, kui Sa ütlesid minule:

„Otsi Minu palet,

Siis minu sisemine olemus vastas:

„Ma otsin Sinu palet kogu oma südamest!“
 
tõlkinud Jana Naudi 25.08.2014

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar