kolmapäev, 17. september 2014

BRIAN SIMMONS „ELA MINU VAIMUS.“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas:  „Ela Minu Vaimus.“

Ma kutsun Sind  maha  jätma selle maailma arutlused, arvamused ja inimeste traditsioonid, ja kutsun Sind sisenema Minu tõelise elu sisse. Sa oled elanud oma mõistuse tasemel, nüüd ela Minu Vaimus. Püha Vaimu sfäär ja reaalsus on avatud Minu armu tõttu, et Sa tunneksid Mind mitte läbi oma mõistuse, vaid oma vaimus. Minu Vaim annab Sulle andisid, vilju, tarkust ja väge. Ela Minu Vaimus ja Sa leiad oma tõelise saatuse.

Laud osaduseks on ette valmistatud. Tule ja söö koos Minuga ja sisene suure rõõmu sisse, Püha Vaimu armulaua rõõmu sisse. Suurimad rõõmud ja parimad teekonnad on leitavad Minu Vaimus elamise kaudu. Toida oma vaimu Minu Eluga ja Sa muutud seestpoolt väljapoole. See uus reaalsus, millesse Ma kutsun Sind, on Minu Elu reaalsus. Inimeste viisid ja kombed ei suuda tuua Sulle taevast rõõmu. Kui Sa küsid Minult, siis Ma tulen ja toon Sulle sügavama arusaamise Minu teedest. Kui Sa palud Minult elu, siis Ma ei too Sulle segadust. Kui Sa palud Minult Eluleiba, siis Ma ei anna Sulle midagi muud kui vaid Oma Parimat. Sa saad Mind usaldada, nii et küsi, ja Sa saad vastu võtta Minu Vaimu täiuse. Ela Minu Vaimus ja Sa avastad, kelleks Mina olen Sind loonud.“

Luuka 11: 11- 13 (THE PASSION TRANSLATION)

Kas Sa tunned mõnda sellist isa, kes annaks oma pojale  taldrikul mao, kui poeg palus, et isa tooks talle kala? Loomulikult mitte! Kas Sa tunned mõnda sellist isa, kes annaks oma tütrele ämbliku, kui tütar küsis isalt muna? Loomulikult mitte! Kui ebatäiuslikud vanemad teavad, kuidas armastavalt hoolitseda oma laste eest ja oskavad neile anda seda, mida lapsed vajavad, siis KUI PALJU ENAM annab Täiuslik Taevane Isa oma Püha Vaimu Täiuse lastele, kes Temalt seda küsivad.“
 
tõlkinud Jana Naudi 17.09.2014

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar