teisipäev, 9. september 2014

Brian Simmons- Tema on võimeline Sind hoidma ja kujundama.


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas:

„Ma armastan Sind ka keset Sinu katsumusi ja nõrkusi. Kui Sina oled veel kaugel eemal, siis Mina jooksen juba Sinu suunas oma taastusega. Kui Sina alles räägid oma meeleparanduse sõnu, siis Mina olen juba andestamas. Kui Sina juurdled oma tuleviku üle, siis Mina olen juba läinud  Sinu ees, et valmistada Sulle teed. Sel ajal, kui Sina magad, siis Mina valan oma Armu Sinu üle. Sel ajal, kui Sina loodad, et Su perekond terveneb, siis Mina olen töötamas südametes, et muuta Teid terviklikuks.

Sinu sees on üks väga sügav vajadus- vajadus Minu armu ja halastuse järele.

Ma olen Sulle rohkem kui seltsiline, Ma olen Sinu Tugevus ja Arm igal Sinu elumomendil. Mitte üks asi ei suuda Mind takistada Sind puhastamast ja ning tegemast tugevaks Minu Armus. Ma kasutan Sind isegi Sinu nõrkustes, et tuua tervenemine Sinu perekonnale. Vaata Minule ja pane oma lootus Minu peale. Kõik oma ootused suuna Minu poole ja Mina ei valmista Sulle eales pettumust. Ära oota oma perekonna muutumist, vaid oota, et Mina muudan Sinu südame ja siis Mina muudan Sinu perekonna ja toon nad enda juurde.

Iga kord, kui Sa koged seda sügavat vajadust, võta vastu aina rohkem Minu Armu. Nagu jõgi, mis alati otsib kõige madalamat kohta. Minu Arm jookseb kõige sügavamale Sinu südamesse ning täidab selle ülevoolavalt. Ja varsti hüppad Sa üle igast takistusest ja jooksed võidukalt üle vaenlase rivistunud vägede, mis on tulnud Sinu vastu. Ma õpetan Sind võitma iga lahingu Minu Armus ning võitma iga pettumuse, mis on otsinud võimalust summutada Sinu häält. Sa tõused ja jooksed Minu Armu sisse ja leiad kõik, mida Sa vajad, sest Ma olen Sinu Ülikülluslik Isa, kes mõistab Sind täielikult. Nii et tule ja oota Mind, Ainsat Ustavat, et Ma töötaks läbi Sinu, et muuta seda maailma Sinu ümber.

 2 Tim. 1:12 (The Passion Translation)
Kindlustunne Tema kutsumisest teeb mind võimeliseks võitma iga raskuse, ilma igasuguse häbita, sest mul on väga lähedane ja intiimne ilmutus oma Jumalast. Ja minu usk Temasse veenab mind selles, et Tema on rohkem kui võimeline hoidma kõike seda  kaitstult ja turvaliselt, mis ma olen Tema kätte usaldanud, kuni Tema esiletulemise täiuseni.
 
Tõlkinud Jana Naudi 09.09.2014
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar