kolmapäev, 12. november 2014

Brian Simmons „ Sa näed Jumala Auhiilgust!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas: „ Sa näed Minu Auhiilgust!“

"Paljud räägivad tänasel päeval pimedusest, mis katab kogu maad. Nad näevad vaenlase tööd, aga mitte Minu Auhiilguse täiust. Minu tööd võidutsevad igasuguste kurjuse varjude ja pimeduse üle. Mõistmatuse vaim on ajanud Minu rahva segadusse, hoides nende fookuse sellel, mis on valesti ning seetõttu ei pöörata tähelepanu Minu Auhiilguse võidule. Ma annan Teile silmad, et näha ning Te vaatlete siis Minu Auhiilgust!

„ See tihe udu, mis katab Sind, saab eemaldatud. Ja mitte mingil segadusel ja ahastusel ei ole siis enam kohta Sinus. Ma ujutan Sind üle teadlikkusega Minu Vaimu Ligiolust ning Minu imetegudest, mida Mina olen korda saatmas rahvaste keskel. Ja siis pole Sinu visioon enam varjutatud teiste inimeste arvamustest! Mina, Jumal, vajan seda, et Sa oleksid Nägija, kes näeb seda, mis teistel jääb märkamata. Minu tervendav käsi on just praegu Sinu üle, ning Sa hakkad nägema Minu Auhiilgust!

Ole lootuse hääl oma perekonnale. Ma vajan nägijaid, kes panevad tähele Minu tegusid ja mitte pimeduse tööd. Hoia oma süda kõvasti Minu küljes kinni ning pööra kogu oma tähelepanu Tõele, mida Mina Sulle õpetan. Need on päevad, mis on täis Taevast siin maa peal. Peigmees jalutab ringi mööda maad, mine välja ja kohtu Temaga õrnasüdameliselt emmates Tema kutsumist. Kui Sa pöörad oma silmad imetlemaks Tema Ilu, siis kogu pettus saab paljastatud sellena, mis see tegelikult on. Ole Minu nägija, kes hoiab alati oma silmad Kuninga peal, sest Sinu saatuseks on näha Minu Auhiilgust!“

Heebrealastele 12:2 esimene pool(The Passion Translation)

Me vaatame mööda sellest loomulikust reaalsusest ning kinnitame oma pilgu Jeesusele, kes tõi meie sees esile oma usu ning kes juhib meid usu täiuslikkuseni.“
 
tõlkinud Jana Naudi 12.11.2014

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar