reede, 14. november 2014

BRIAN SIMMONS „SINU ELU ON JUMALA KÄES.“


 



Ma kuulen Jumalat sosistamas:

„Sinu elu on Minu käes. Sinu päevad on korraldatud ning paika pandud Armastuses. Isegi, kui Sa peaksid liikuma oma elus läbi kõige pimedamate varjude, siis pole põhjust kartuseks, sest Mina olen Sinuga. Sa näed tõususid ja mõõnasid, aga Mina näen Sind tõusmas Oma Pühaduse Mäele. See on tõde, et Ma asetasin Sind oma paremale käele Taevases sfääris, aga Sinu arusaam Minu teedest pole veel saanud täiuslikuks.“

„Tule kõrgemale läbi avatud ukse, mis on Minu avatud süda Sinu jaoks. Ma õpetan Sulle Oma teid ja seeläbi Ma istutan üha sügavamale Sinusse Oma mõtteid. Paljud on veendunud, et nad tunnevad Mind, aga tegelikkuses nad teavad nii vähe Minu Saladustest. Tule ja istu koos Minuga Taevases sfääris ning Ma avan Sulle oma südamesaladusi ja õpetan Sind lähtuvalt Siioni Auhiilgusest.“

„Tee ennast Minule kättesaadavaks ning Ma jagan  Oma Vaimu läbi Sinu  teistele. Sa ei tohi enam öelda: „ ühel päeval tulevikus Jumal kasutab mind“, sest see päev on juba käes. Ma kasutan Sind tänasel päeval niivõrd, kui palju Sa oled teinud end Minule kättesaadavaks ning sellisel määral, kui Sa täitud Minu Vaimuga.“

„Ma annan Sulle Tarkust. Teised annavad Sulle arvamusi ja tõekspidamisi, Mina annan Sulle Tarkust. Sa ei ela enam kui rumal ja õpetamatu, sest Tarkus on tulnud elama Sinusse, kui Sa toitud Minu Sõnast. Minu Tarkus avab Sulle igal päeval uksed Minu Auhiilgusesse. Tarkus ehitab tuleviku plaane, aga Tarkus on nähtav vaid nende elus, kes hindavad igat päeva kui Minu kingitust.“

„Paljudelt on röövitud „Tänane päev“, sest nad hoiavad oma südame „Mingi päeva küljes Tulevikus“. Minu Tarkus annab Sulle Valgust elada igal päeval Tões ja Võidus. Tarkuse Taastuse Aeg on alanud, ning Mina olen Sind kutsunud kandma Minu Tarkust, Jeesust Kristust, ning avaldama Teda erinevatele rahvastele.“



„Mina põhjustan selle, et Sa saad osa lõikusest. Vili tuleb Minult ja Minu Vaimu tööst lähtuvalt ning mitte inimliku vaevanägemise tulemusel.
 
 
 
 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 14.11.14

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar