kolmapäev, 18. veebruar 2015

Brian Simmons – Jumal ütleb: „Sa näed Minu vastuseid Sinu palvetele!“


 

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas: „Sa näed Minu vastuseid Sinu palvetele!“

„ Ma olen võimas ja suursugune, Mina olen Jumal, kes vastab palvetele. Ma olen tõotanud, et Ma kuulen Sinu hüüdmist ja Ma päästan igaühe, kes hüüab Minu poole. Ma pole Sind unustanud. Hüüa Mind. Praegu on aeg palvetada kirglikult. Õhuta üles oma süda ning saagu Sinu elus taastatud see püha salajane kamber, kus Sa hüüad Minu poole. Või oled Sa juba nii tugevaks saanud, et Sa ei vaja enam Minu väge, et teha seda, milleks Mina olen Sind kutsunud? Või ei ole enam Sinu perekonnas ega Sinu kodus mitte ühtegi vajadust? Palveta Minu poole, küsi Minult ja Mina toon esile kõik selle, mis rõõmustab Sinu südant. Sinu silmad näevad Minu vastuseid Sinu palvetele!“

„Kõik, mis Mul Sulle on anda, selle valan Ma Sinu südamesse. Sind ei jäeta välja, Sind ei jäeta tühjade kätega, kui Sa tuled ja otsid Mind. Ma kannan oma jõukuse ja oma Auhiilguse Sinu südamesse. Ma olen kõik selle juba tegelikult Sinule andnud, aga endiselt tuleb Sul küsida Minu käest järjest enamat. Saa täis Palve Vaimu ning jälgi siis, kuidas Taevane sisu hakkab ilmnema Sinu elus.“

„Ma kutsun Sind saama Minu altariks. Mina olen valmistanud Ohvri, Mina varustan Sind tulega, aga Sinul tuleb tagada, et oleks olemas altar. Kui Sa tood oma elu killukesed Minu ette ja hüüad Minu poole, siis Mina teen Sinu sees midagi väga võimast ja suurepärast- asjad, mida Sa varem pole kogenud läbi teiste inimeste õpetuste ja sõnade. Mina liigun Väes, kui Sina hüüad Minu poole. Ära hoia mitte midagi tagasi, too oma elu nii nagu see on, isegi koos valu ja murtuse tunnetega, too kõik Minu ette ja palu. Ma olen juba valmistamas ette vastuseid Sinu palvetele! Juba praegu olen Ma läkitanud ingleid välja, kes tegutsevad Sinu kasuks. Ma juba olen tegutsemas Sinu perekonna keskel, et tuua kõik need südamed lähemale Minule. Ära palun vaata enam Minule  kui vastumeelsust täis ja ihnele isale, kes tahab end eemaldada oma poegadest ja tütardest. Mina tahan jagada igatsetud aardeid, kui Sa tuled Minu ette ja palud Minult. Ja Sinu silmad hakkavad nägema Minu võimsaid ja suurepäraseid vastuseid Sinu palvetele!“

Laul 107: 4-9 (The Passion Translation)

Mõned meist on ekselnud põuasel maal nagu kõrbe rändrahvas

Ilma tõelise eesmärgi ja elukohata -

Näljastena, janustena taarudes;

Me muutusime meeleheitlikeks

Ning meid täitis lootusetus.

Aga siis me hüüdsime: „Isand, aita meid! Päästa meid!“

Ja Tema tuli ja päästis!

Ta juhtis meid otsejoones õigesse kohta, kus oli turvalisus ja rohkus,

Elukõlbulik linn, kus elada.

Nii et tõstke oma käed ja tänage Jumalat Tema Suurepärase Headuse eest

Ja Tema Imelise Armu eest nende suhtes, keda Ta armastab.

Kui imeliselt Tema oskab rahuldada januste hinge

Ning täita näljast kõige sellega, mis on Hea!

 
 
 
tõlkinud Jana Naudi 18.02.2015

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar