teisipäev, 24. veebruar 2015

Brian Simmons- „Jumal ütleb: Usalda Mind!“


 

Ma kuulen  Jumalat sosistamas: „Usalda Mind.“

„Sa ei ole Minu südamele võõras. Ma kannan Sind Endas nagu ema kannab last oma üsas. Mina olen Ainus, kes toidab Sinu hinge ja annab Sulle elu ning värskendab Sinu ihu. Kui Ma näen Sind, siis Ma näen Oma südamerõõmu ning last, keda Ma pean väga kalliks. Augud Minu kätes räägivad endiselt sellest, et Ma kannatasin Armastuse pärast, ning et Sina olid väärt seda hinda, mida Ma maksin oma verega. Sa võid puhata Minus. Sa võid usaldada Mind.“

„Paljudel kordadel oled Sa rabelenud, kui Sa oleksid võinud puhata Minu armastuses. Ma valmistan Sind ette Minu Auhiilguseks. Ma treenin Sind suurte asjade jaoks. Need raskused ei lõhu Sind, vaid nende väljakutsete keskel Sa leiad suurema läheduse Minuga. Ära vaata end ümbritsevate inimeste tegudele, vaid vaata, kuidas  Minu süda liigub, kuidas Vaim õhutab üles Sinus suurema läheduse Minuga. Inimesed võivad Sind alt vedada ja Sulle haiget teha, aga Mina ei vea Sind eales alt. Ma ei unusta Sind. Usalda Mind.“

„Ma ujutan Sind üle Valguse ja Auhiilgusega. Minu armu suudlus vähendab Sinu valu. Sõnad, mida inimesed on rääkinud, ununevad, ning Mina toon Sinu sisse harmoonia. Kõik see, mis on Sinuga juhtunud, teeb Sinust suurema armastaja, kes peab kalliks kõike seda, mis on õige ja tõene.  Kõik need väljakutsed ei ole olnud selleks, et Sind eemale viia Minust, vaid et tõmmata Sinu süda sügavuti Armastuse Tulle.“

„Nii et vaigista oma hing Minu ees ja tule Minu ligi. Ma ootan, kuni ärevus kaob ning siis Ma ilmutan ennast Sulle. Ma sosistan Sulle: Usalda Mind!“

Laul 131 (The Passion Translation)

Isand, mu süda on alandlik Sinu ees.

Ma ei pea end teistest paremaks.

Ma ei nõua asju, mis on suuremad,

Kui ma suudan aru saada-

Sinu keerulised saladused ja imetööd-

Mille mõistmiseks ma pole veel valmis.

Sinu Ligiolus muutun ma alandlikuks ning vaikseks,

Nagu rahulolev laps, kes puhkab oma ema süles,

Ma olen Sinule toetuv laps

ja Sinus on mu hing rahul.

Oo Jumala rahvas,

Teie jaoks on kätte jõudnud aeg,

Et vaikselt usaldada,

Oodata ja otsida Isandat.
 
 
tõlkinud Jana Naudi 24.02.2015

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar