reede, 6. veebruar 2015

Brian Simmons „ Sinu koht on Minus“


 

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas:

 „Paljud on sel ajaperioodil rahutud. Nad väga igatsevad  püsivaid muutusi. Nad on segaduses selle pärast, mis tundub nende elude edenemises viivitusena. Rahutus tuleb siis, kui Sa võtad oma silmad ära Minu pealt. Ma kutsun Sind puhkama Minu rahus ning jälgima seda, kuidas Mina korraldan asju. Mina, Jumal, olen Sinu Sabati (Hingamispäeva) Hingamine ja Puhkus.“

"Minu väljavalitute jaoks on ümberringi palju asju, mis juhivad tähelepanu kõrvale. Paljud erinevad hääled ja tegevused võivad Sinu südame segadusse ajada, aga Minus, Jumalas, on peidus rahu, mis ületab igasuguse arusaamise. Ma annan Sulle rahu, aga mitte loogikat. Minu rahu pole võimalik ära röövida ega häirida. Maise sfääri rahu tuleb ja läheb ning see on väga kergelt häiritav. Sisene Minu rahu ookeani ja Mina räägin Sulle just need sõnad, mida Sinul on vaja kuulda selle kohta, mis on tulemas.“

"Sul ei ole enam kohta selles maises maailmas. Sinu koht on Minus. Astu Minusse ning Mina annan Sulle koha selles, millesse Mina olen Sind kutsunud. Minu paleed täis rahu ja auhiilgust on ootamas Sinu sisenemist. Minus on palju puhkepaiku. Ma nii väga igatsen olla Sinu jaoks segamatu rahu oaas keset probleeme ja keset kiireid muutusi. Tule Minu ligi ja Mina tuleb Sinu ligi.“

„Need plaanid, mis Minul on Sinu jaoks, nõuavad seda, et Sa oled fokuseeritud Minu peale ning et Sa ei hoia oma tähelepanu muutuvatel olukordadel. „Vangista ennast“ Minusse nagu Armastuse „vang“ ning Igavik toidab ja hellitab Sind.“

 

Laul 27:4-6 (The Passion Translation)

Ühte asja ma ihaldan Jumalalt,

Ühte asja ma otsin enam kui kõike muud,

Privileegi elada Temaga Igal hetkel Tema Kojas,

Märgata Tema Palge Magusat Armastusväärsust,

Olla täis Aukartust,

Tunda rõõmu ja nautida Tema Auhiilgust ja Armu.

Ma tahan elada oma elu nii lähedaselt Temaga,

et Ta tunneb naudingut (heameelt) igast minu palvest.

Raskuste ajal Sa leiad mind Tema varjupaigast,

Sest Tema on mind peitnud Oma Pühadusse.

Ta on mind pannud Oma Salajasse Peidupaika,

Kus ma olen hoitud turvaliselt ja kaitstult.


tõlkinud Jana Naudi 06.02.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar