laupäev, 21. märts 2015

Brian Simmons „Sa Marsid Välja Võidus!“


 


Ma kuulen Teda täna sosistamas: „ Sa Marsid Välja Võidus!“

„Sa tuled sellega toime. Sa tõused võidus, hoolimata sellest,  kuidas see hetkel Sulle tundub. Kas pole mitte tõsi see, et iga võimatu asi alistub Minu väele?“

„Kõigega, kes Mina olen, asetun Ma Sinu ja vaenlase vahele. Sa tõused võidukana, nii, nagu Mina olen Sind loonud olema! Mitte miski pole võimeline Sind võitma, sest Su usk kasvab ning Su armastus Minu vastu muutub üha tugevamaks.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu väes, Minu armus ja Minu läbimurretes Sinu kasuks.“

„Üsna pea Sa näed, kuidas Minu Auhiilgus paistab läbi pimeduse pilvede. Sa näed, kuidas Su vaenlased tõmbuvad tagasi Sinu silme ees, kui Sa liigud välja Minu nimel ja Minu Võidus. Vaata ja jälgi, mida Mina teen veel enne selle kuu lõppu. Sa marsid sellest kuust välja võidulauluga!“

/Tõlkija märkus: inglise keeles on sõnad „märts“ ja „marssima“ sama kirjapildiga ning selles tekstis on märts ja võidukas marssimine ühendatud J /

Laulud 3: 3-4 The Passion Translation

Aga oma südame sügavuses ma tõesti mõistan,

et Sinust on saanud minu Kaitsekilp;

Sa võtad mind ja ümbritsed mind Enesega.

Sinu au katab mind jätkuvalt.

Ainult Sina üksi taastad minu julguse;

Sest Sina tõstad kõrgele minu pea,

kui ma olen häbis madalale kummardunud.

Ma olen hüüdnud Sinu poole

Ja Sina oma pühast ligiolust

Oled saatnud mulle abi Isalt.
 



tõlkinud Jana Naudi 21.03.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar