neljapäev, 14. mai 2015

Brian Simmons „Aeg liikuda edasi!“



 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen asetanud Oma inglite armee positsioonidele, nad on lahinguvalmis ning ette valmistunud, et võidelda Sinu eest. Vaata, kuidas imed murravad esile, kui Sa astud usus välja. Kas Ma pole mitte Sind varustanud ja andnud Sulle usukilpi? Ma olen kutsunud Sind marssima välja koos Minu taevase armeega, et näha, kuidas Sulle antakse suured võidud!“

„Kõik, kes tõusevad Sinu vastu, langevad ja need, kes teevad häbi Minu Nimele, pannakse kõrvale, kuni nad on otsustanud, kas Minu Armust piisab neile, et saada taastatud. Aga Sinu kutsumine on liikuda edasi usus ja tuua kaotust pimeduse jõududele. Usus peitub võit, mis sõidab üle selle maailma pimeduse jõududest.“

„Sina liigud edasi nende sammudega, mis Mina olen Sulle määranud ning mitte keegi ei suuda seda takistada. Usk avab Sulle vajalikud uksed õigel ajal õigetes kohtades. Sinu vaenlased saavad nii suure kaotuse, et Sul pole võimalik enam neid nähagi!“

„Võta täna vastu oma pärandi täius! On aeg rõõmutseda, laulda ja tähistada, sest võidu/muutuse tants on muutnud Sinu „võib-olla“ imedeks! Palju on Minu sulaseid, kes on välja astunud väikese usuga ja on teinud suuri tegusid. Ära eales mõõda oma usku oma hirmude tasemelt, vaid otsusta kindlalt ära see, et Sinu hirmud alistuvad usule.“

„Nüüd on aeg, et astuda oma „võib-olla“ alale ja näha seda, kuidas Mina, Jumal, panen kõik asjad Sind ümbritsevas keskkonnas Sinuga koostööd tegema. Sinu vaenlased võitlevad täiesti asjatult, nii et ära ole häiritud selle poolt, mida Sa võid näha oma füüsiliste silmadega, vaid saa täis MINU usku, kui Sa kinnitad tugevalt oma pilgu Minu peale. Emba Tõde kui oma parimat sõpra. Lähimaks kaaslaseks saagu Sulle tarkus, sest ta on parim seltsiline Sinu jaoks. Hoia Minu rahu, ja Sind hoitakse kõrgemal igasugusest rabelemisest.“

„Ma loon Sinu sees puhta südame. Minu Vaimu voorused sünnivad Sinus. Kui Minu õigsus kaitseb Sinu südant kui soomusrüü, siis selle läbi leiad Sa ka suurema tugevuse ja julguse. Aeg on käes, et kiita Mind kogu oma südamest, sest Minu kangelased tõusevad ja nad ei tunne kaotust. Ja siis oled Sa võimeline Mind kiitma isegi võimatute asjade eest, mida Mina muudan võitudeks.

Jumalike kohtumiste aeg on käes.

Efestlastele 6: 10-13 The Passion Translation

Saa tugevusega üleloomulikult läbi immutatud läbi eluühenduse Isanda Jeesuse Kristusega. Seisa võidukalt selles plahvatusliku väe jõus, mis voolab Sinus ja Sinu läbi. Pane selga sama sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Tema läheb lahingusse, et Sa oleksid kaitstud, kui Sa lähed süüdistaja (kuradi) kurjade plaanide (strateegiate) vastu! Sinu silm-silma vastu lahing ei käi inimeste vastu, vaid taevastes sfäärides tegutsevate mässumeelsete kõrgemate võimude ja valitsuste vastu, nad on deemon-jumalat ja kurjade vaimude võimsam klass, kes hoiavad maailma pimeduse vangistuses. Selle tõttu tulebki Sul kanda sõjavarustust, millega Jumal Sind varustab, et Sa oleksid kaitstud, kui Sa ründad Laimajat, sest Jumal on selle nii määranud, et Sina tõused võidukalt ning omandad kõik asjad.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar