pühapäev, 3. mai 2015

Brian Simmons „Alandlikkus avab tee“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu rahvas on unikaalne rahvas, keda Ma olen kutsunud -maailma pimedusest välja-  käima Minu Elavas Valguses. Sinu kutsumine on kõrge kutsumine, sest Sind on usaldatud jumaliku usaldusega. Kõik asjad on Sinu päralt nii siin elus kui igavikus. Lugematul hulgal õnnistusi on pandud valmis Sinu arvele Sinu saatuse jaoks. Ja alandlikkus on see, mis avab Sulle tee avastamaks kõike seda, kes Mina olen ning mida kõike Mina olen Sinu jaoks valmis pannud.“

„ Sa saad hämmastuma erakordselt. Sa saad täielikult üle võetud Minu Ligiolus. Ole õrn ja alandlik oma südame poolest, kui Sa tuled Minu ette. Ma näitan Sulle asju, mida silm pole eales näinud ega kõrv kuulnud. Minu Kuningriigi ilmutuslikud saladused on Sinu jaoks valmis pandud. Sulle kuulub tohutu jõukus! Sul on võimalik maitsta Minu Auhiilgust! Tule Moosese kombel Minu põlevasse ligiollu ning luba pühaduse leekidel end haarata. Alandlikkus lukustab lahti sügava arusaamise ning laseb Sul siseneda tarkuse väravatest. Vagurus ülendatakse, sest Jumala Tall istub universumi keskmes ning valitseb leebusega kõike seda, mida Mina olen loonud. Õpi Temalt, ole eluühenduses Temaga ning alandlikkus avab Sulle tee.“

„Ma olen Sulle öelnud, et Mina vastandun inimeste uhkusele. Ees ootab päev, mil südamelt alandlikud ülendatakse ning kõik uhked ja ülbed alandatakse. Sinu kutsumiseks pole eales olnud kohut mõista selle üle, mida Mina teen. Sinu kutsumiseks on olla alandlikult Minuga ühenduses Minu Elu Valguses ning olla Üks Minuga. Minu kõrgem kohus on sillutatud armastusega, nii et tule Minu Ligi. Mina elan nende juures, kes aukartusega suhtuvad Minu sõnadesse. Ma täidan need, kes on teinud ruumi Minu Auhiilguse jaoks. Lase nendel sõnadel täna läbistada oma süda, sest alandlikkus on see, mis avab tee Minu Ligiollu.“

Luuka 18: 1-4 The Passion Translation

Ja sel korral tulid jüngrid Jeesuse juurde, et küsida: „ Keda peetakse kõige suuremaks Taevase Kuningriigi sfääris?“

Jeesus kutsus pisipõnni enda kõrvale ja vastas jüngritele: „Pange hästi tähele: Kui Te ei muuda dramaatiliselt (kapitaalselt) oma mõtlemisviisi ja ei muutu õpetatavaks ning ei õpi Jumala Kuningriigi sfääri tundma lapsemeelse täieliku avatusega, siis Te pole eales võimelised sellesse sfääri sisenema. Kes end jätkuvalt hoiab alandlikkuses, et olla selle õrna lapse sarnane, on suurim Taevase Kuningriigi sfääris.“
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.05.2015
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar