pühapäev, 31. mai 2015

Brian Simmons: „Jumal igatseb, et Tema rahvas tunneks Tema Armastust“


 

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

 

„Ma tahan Sulle õpetada, kuidas armastada. Minu Armastus on tohutu ja lõppematu. See avab Sinu südame tõeliselt mõistma Minu teid ja aru saama sellest, kuidas Mina töötan inimsüdametes. Armastada- see tähendab näha selge visiooniga.“

„Ilma Armastuseta Sa komistad pimeduses. Isekus sureb, kui Minu Armastus täidab Sinu südame. Testid, millest Sa läbi lähed, on tegelikult Armastuse testid- anda teistele vabalt, nagu Sa ise oled vabalt vastu võtnud. Armastus on see, mis annab Sulle võidu Sinu lahingutes ning rahustab Sind maha kõige selle keskel, mis põhjustab muret. Nii, nagu Mina olen Sulle üha uuesti ja uuesti andnud lahkesti Oma Armastust, nüüd on Sinu kord anda ja anda ja veelkord anda.“

„Kui Sina elad Armastuses, siis saan Mina ennast näidata läbi Sinu elu ja läbi Sinu sõnade. Sinu ümber on palju neid, kes vajavad Mind, nii et Armasta neid ja nad näevad Mind. Ilmutus tõest saab tulla vaid läbi Armastuse.“

„Mina ei ole andnud Sulle hirmu vaimu, vaid Armastuse Vaimu. Minu Püha Ligiolu voolab välja Sinu südamest, kui Sa voolad üle Minu Armastusest. Paljud üritavad Sind eemale tõmmata ja kõrvale juhtida sellest Varandusest, aga Sinu silmad on tugevalt Minu peal ning Mina hoian Sind tugevalt Oma Armastuses.“

„Suurim varandus, mida Sa eales saad vastu võtta, on Minu Armastus. Joo palju sellest Allikast, kuni Sa oled tõstetud kõrgemale igast kiusatusest ja kõigist tähelepanu kõrvale juhtivatest asjadest. Minu kõigile Armastajatele on Taevas avatud, et nad tuleks ja jooks kõike seda, mida nad igatsevad. Nii et tule. Saa üles tõstetud Minu Armastuses nii, et kõik muu muutub teisejärguliseks.“

„Selle maailma nõudmised saavad vaigistatud Minu Armastuses, sest Minus peitub kogu Sinu varustus, et rahuldada Sinu vajadusi! Ma olen Sulle ju tõotanud, et Mina muudan Sind täielikult seestpoolt väljapoole. Luba Minu Armastusel teha sügavuti ja veel põhjalikumalt Sinu sees tööd ning muutus, mida Sa oled igatsenud, tuleb esile. Minu Armastusel on vägi võita kõik see,  mis teeb Sulle muret. Nii et täna Ma uuendan Sulle oma tõotuse: „Mina muudan Sind täielikult Oma Armastuse kaudu!“


Johannese 13: 1 The Passion Translation

Jeesus teadis, et õhtu enne Paasapüha on Tema viimane õhtu enne seda, kui Ta lahkub siit maailmast, et tagasi minna Oma Isa juurde. Läbi kogu selle aja, mis Ta oli koos oma jüngritega, demonstreeris Jeesus neile oma sügavat ja õrna armastust. Ja nüüd oli kätte jõudnud aeg, kus Ta igatses näidata neile Kogu Oma Armastuse Täismõõtu.“
 
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 31.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar