neljapäev, 28. mai 2015

Brian Simmons: Jumal ütleb: „Veeda aega koos Minuga!“


 

 

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kui Sina annad mulle aega, siis Mina annan Sulle tugevust. Need ajahetked, mil Sa räägid Minuga ja kuulad Mind, on täis igavikku. Minu Ligiolus ei ole nõrkust, kahtlusi ja kaksipidi mõtlemist. Oma Ligiolus Ma jõustan kogu Sinu olemust. Palju asju mõjutavad Sinu elu ja mõtteid, aga kui Sa tuled Minu Auhiilgusesse, siis Mina immutan Sind läbi kõige sellega, mida Sa kõige enam vajad- Oma Armastuse ja Tugevusega. Kui Sind saab nii kergesti häirida ja Sinu tähelepanu kõrvale juhtida, siis on väga oluline, et Sa tuleksid ustavalt ja järjepidevalt Minu juurde, et veeta koos Minuga aega.“
 

„Rahu, mida Mina annan, ei ole üldse võrreldav maapealse rahuga. See laiendab Sinu maapealse ajutise elu piire ja Minu Armutrooni eest voolavad Sinusse rahu ja vaikuse jõe voolud. See rahu jõgi ujutab üle Sinu hinge ning uhub ära lootusetuse ja valu sõnad. Astu sellesse rahu jõkke ja ammuta jõudu Minu Tõotustest, ja Sa ei pea pettuma. Kuula Mind ning Minu Rahust saab Sinu padi, millel Sa võid end välja puhata igasugustest ärevuse mõtetest.“

„Minu Armastuses oled Sa võimeline tegema kõiki asju, sest Minu Armastus on Sinu tugevus. Inimesed esitavad Sulle nõudmisi selle suhtes, kuidas Sa tohid kasutada oma aega ja kuidas Sa pead mõtlema. Aga Mina ootan, et Sa annaksid Minule võimaluse tõmmata Sind enda ligi. Mina ootan seda, et Sa paned Mind esikohale, ettepoole oma sõpradest ja perekonnast. Tule Minu ligi kui Minu armsam ja Mina annan kogu vajaliku armu neile, kes on Sinu jaoks kallid siin maa peal. Veeda aega koos Minuga, et Sa oleksid võimeline oma armsatele näitama Minu Armastust.“

„Mina annan Sulle tugevust, kui Sina annad Mulle oma aega. Oled Sa nõrk? Siis tule Minu Ligi ning ligune Minu Väes. Mitte üks inimene ei suuda Sind jõustada, sest nende omaenese relvad on väetid ja abitud. Usalda Minu tugevust, mitte teiste jaatamist. Vaata, kuidas Mina teen tööd Sinu südames, kui Sa „raiskad“  oma aega Minu Ligiolus. Ja siis Ma saadan Sind välja maa peal inimeste hulka kui Oma kingituse, kui Oma väärtusliku aarde, täis Minu Armastust.

Laul 27: 4; 8 The Passion Translation

On üks asi, mida ma igatsen Jumalalt väga,

Üks asi, mida ma ajan taga rohkem kui kõike muud.

Ma tahan omada Temaga elamise privileegi

Igal oma eluhetkel Tema kojas,

Imetledes Tema palge armastusväärsust,

Olles täis Aukartust,

Tundes rõõmu ja nautides Tema Auhiilgust ja Armu.

Ma tahan elada Temaga väga lähedaselt,

Nii, et Tema tunneb rõõmu igast minu palvest.

Isand, Jumal, kui Sina ütled mulle:

„Otsi Minu palet!“

Siis kogu minu sisemine olemus vastab:

„ Ma otsin Sinu palet kogu oma südamest!“

 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar