reede, 1. mai 2015

Brian Simmons „Sa ei murdu maailma lahinguväljal“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„ Mu kallis laps, Ma tuletan Sulle meelde seda, mida Mina olen pidanud kannatama selleks, et Ma saaks Sind tuua Oma varju alla. Ma loobusin kõigest, et saada Sind kätte. Ma valisin Sind selle asemel, et tunda end mugavalt. Ma valasin Sinu eest püha vere, et Sind lunastada ning teha Sinust Minu oma. Kas Sa oled unustanud need kannatused, mida ma talusin selleks, et võita maailm. Minu armastus ümbritseb Sind kaitsevarjuna ning see on ka põhjus, miks Sa ei murdu maailma lahinguväljal.“

„Ma võitsin selleks, et Sinagi võiksid võita.  Sul tuleb silmitsi seista raskustega, nagu Mina seisin raskustega silmitsi, kui ma kohtusin lahinguväljal vihkamisega nende poolt, keda Ma olin tulnud päästma. Ma ei toonud võitu üksnes enda tarvis, vaid ka Sinu tarvis! Mitte miski ei suuda Sind võita, kui Sa peidad end Minusse. Minu Armastuse tugevus on suurem, kui vihkamine nende poolt, kes on pimedad. Sa ei murdu selle langenud maailma lahinguväljal, vaid Sa saad olema tervenemise saadik, kui Sa annad oma elu üle Minule.“
 
„Iga raskus on tegelikult Taevalik kutse usaldada Mind täielikult. Minu Armastuse läbi on võidetav iga kiusatus, mis püüab tulla Sind takistama, iga omaenese püüdlus, mis üritab rajada omaenda teed, kõik on võidetav Minu armastuse läbi.  Mina olin kõrbes täiesti üksi nende testide keskel, kus Mind sai aidata vaid Minu Taevane Isa. Pimedus tahtis tuua Mulle kaotust ning panna Mind tegema asju minu enese jõust ning panna Mind võitlema omaenese viisidel, aga kurjus ei suutnud Mind võita. Ka Sina ei kaota selle pimeduse tõttu, mida Sa näed, sest Sa ei murdu sellel maailma lahinguväljal!“
„ Kõik need, kes nägid Mind Minu kannatustes, olid veendunud, et Ma kaotasin. Nad mõnistasid Mind, nad sülitasid Mu peale, Jumala Poja peale. Sest nad ei teadnud seda, et Minu võit polnud leitav maa pealt. Minu võit oli Minu õrn ja alandlik suhe Oma Isaga. Ükskõik, mida nad Minuga tegid, mitte miski ei suutnud Mind lahutada Minu Isa Armastusest. Mu laps, Sa oled vaba, piiramatu ning murdumatu selle maailma lahinguväljal. Sa võidad. Sa tõused võidukalt, sest usk Minusse võidab ära selle maailma. Mitte keegi ei suuda kustutada seda leeki, mis Mina olen süüdanud Sinu südames. Sa saad osa Minu kannatustest, aga Sa saad osa ka Minu triumfist. Me oleme Üks ja murdumatud selle maailma lahinguväljal. Seisa Minus ustavana ning vaatle, kuidas Minust saab Sinu võit!“

Roomlastele 8: 17-18 The Passion Translation

Ja kuna me nüüd oleme Tema tõelised lapsed, kvalifitseerume (vastame nõutele, täidame normi, et) me jagama kõiki Tema varandusi, sest tõesti, me oleme Jumala Enda pärijad.  Ja alates sellest, kui me oleme ühinenud Kristusega, pärime me kõik selle, kes Tema on ja kõik selle, mida Ta omab. Me kogeme Temaga koos austamist, mille Tema on taganud, nii et me tunnustame Tema kannatusi kui meie endi omi. Ma olen veendunud, et ükskõik mis kannatus, mida meie läbi elame, pole võrreldav selle Auhiilguse mõõduga, mis üsna pea saab avalikuks meie sees.
 
tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 01.05.2015

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar