teisipäev, 12. mai 2015

Patricia King - 5 Palve Juhist ja Deklaratsiooni, Mida Kuulutada Oma Maa ja Rahva Üle.


 


  1. Jeesuse Kristuse nimel ma kuulutan siin maal, et see rahvas pöördub Jumala poole ning tunnustab Tema Sõna Tõde.
  2. Jeesuse Kristuse nimel ma palvetan ja kuulutan, et need, kes on valitsuses ning juhid igal elualal siin maal, hakkavad elama Jumala Õigsuse täiuses ja tarkuses kõiges, kes nad on ja mis nad teevad.
  3. Jeesuse Kristuse nimel ma palvetan, et absoluutselt igas sfääris- valitsuses, omavalitsustes,  hariduses, majandus/finants institutsioonides, usuringkondades (kogudustes), meedias, tervishoius, sotsiaalalal, kunstivaldkondades, meelelahutuses,  spordiringkondades, merenduses, jahinduses, kaitseväes, sisekaitses jne. – saab korruptsioon paljastatud ning eemaldatud.
  4. Jeesuse Kristuse nimel ma palvetan, et Minu (meie) rahva keskel toimub suur Püha Vaimu Väljavalamine suureks Lõikuseks.
  5. Jeesuse Kristuse nimel ma kuulutan, et Kristuse Ihu sellel maal käib lähedaselt koos Jumalaga ning teenib Isandat kogu põhjalikkuse ja fokuseeritusega, usu siiruse ja ehtsusega, ning Vaimu väe demonstreerimisega.

NB! Tõlkija tegi mõningates kohtades täiendusi, et tuua välja erinevaid sfääre, mida ühel maal võib palve ja deklaratsioonidega katta (3.punkt)

Tõlkinud Jana Naudi 12.05.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar