esmaspäev, 29. juuni 2015

Brian Simmons „Armastuse Lubaduste uuendamine“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Täna on Sul võimalus uueldada oma lubadusi Mulle. Ma tuletan Sulle meelde neid sõnu, mis Sa oled Mulle rääkinud siis, kui Ma esmakordselt rullisin Sinu jaoks lahti Oma Armastuse Sinu südames. Sa ütlesid siis mulle, et Sa armastad Mind ja teenid Mind ja lähed, kuhu iganes Mina Sind juhin.“
„Täna Sul on võimalus uuendada seda lubadust Minu ees. Ning Sa võid olla kindel selles, et Mina olen Sinus ja Sina oled Minus. Kui Sina uuendad oma kirglikku innukust teha Minu tahet, siis Minu süda voolab üle soovist valada Sind üle Oma Armastusega. Sinu jaoks on valmis pandud asju, mida teha, häid tegusid, mis toovad Mulle palju austust ja au.“
„Sa oled valmis, sest Mina olen Sind valmistanud. Ainus asi, mis on jäänud veel teha, on see, et Sa kinnitad Oma südame Minu südame külge ning tuled koos Minuga. Ma äratan üles Sinu hinge, kuni Sinu elu saab üle voolama Minu headusest. Paljud näevad seda ja usaldavad Mind selle tõttu, et Sinu elu esitleb Minu täiust ka teistele.“
„Mina põhjustan selle, et Sinu silme ees eemaldub Minu asjadelt kate ning Sul on võimalik näha Minu saladusi. Sul on võimalik siis näha seda, mida inglid näevad ning tunda Minu kirglikkuse tuld.“
„Seda, mida Mina Sulle avaldan, ei ole võimalik õppida raamatutest ega inimeste instruktsioonidest. Mina ise teen kõik vajaliku selleks, et Sinu süda võiks väga sügavalt tunda Minu südant ning et Sa võiksid mõista terviklikult ka Minu teid. Ettevalmistus, mida Ma täna Sinult ootan, on see: Uuenda oma Armastuse lubadusi, mis Sa oled Mulle andnud ning Mina näitan Sulle asju, mis muudavad Sind igaveseks.“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.06.2015




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar