teisipäev, 30. juuni 2015

Brian Simmons „ Jumal Näeb Igat Ustavuse Tegu“






Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Nii paljudel kordadel oled Sa astunud tundmatusse müsteeriumi sfääri, kus usk sai proovile pandud- aga Mina ootasin Sind seal ees. Kui Sa jätad seljataha mugava turvalisuse paiga selleks, et käia usus, siis Minu süda voolab üle rõõmust Sinu pärast. Ma võtan igat Sinu usu sammu rõõmuga vastu, sest Ma näen selles iga kord ustavuse tegu.“

„Kuula ja õpi sellest tõest, Mu armsam. Ma tean Sinu üksindust, mida Sa tundsid, kui Sa jätsid kõik muu selleks, et otsida Mind. Sest Minagi elasin üksinduse elu, kui ma jätsin inimeste kapriisid ja otsisin Oma Isa südant nii hommikul vara kui hilja õhtul. Minu üksinduseks oli seegi, et ainult mõned vähesed mõistsid Mind, sest Ma olin esmajoones alati Oma Isale rõõmustuseks. Nii oled ka Sina, Mu armas, sest Taevane Isa on rääkinud Oma Sõnad Sinu üle: Mul on Sinust hea meel, sest Sa oled igaveseks end mässinud tugevalt Minu Pojasse!“

„Ma jälgin igat Sinu ustavuse tegu, Sinu Armastuse teenistust Minu jaoks ning Sinu Armastuse väljendusi teiste inimeste vastu. Ma leian Oma rõõmu ja tröösti Sinus. Ma annan Sulle üha rohkem armu sedamööda, kuidas Sa õrna südamega järgned Mulle. Usalda Mind ja järgi Minu samme. Ära kunagi vaata oma selja taha, et näha, kes Sind järgivad, lihtsalt kinnita oma pilk tugevalt ettepoole ning näe seda võimast tasu, mis on peidus Minu tundmise täiuses.“

Heebrealastele 6: 10 The Passion Translation
„Sest Jumal, Ainus Tõeliselt Ustav, ei ole ebaõiglane. Kuidas Ta saaks ära unustada neid tegusid, mis Sa oled teinud Temale? Ta mäletab Sinu armastust, mida Sa demonstreerid pidevalt, kui Sa jätkuvalt teenid Tema armsaid Tema nime auks ja austuseks.“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar