kolmapäev, 10. juuni 2015

Brian Simmons: Jumal ütleb: „Jäta Kohtumõistmine Minu Hooleks“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma kutsun Sind praegu meenutama seda, kuidas Mina palvetasin nende eest, kes kiusasid Mind taga ning kes lõid Mind risti. Võimas risti vägi oli leitav ka vaikuse jõus. Kui Minu peale sülitati, kui Mind koheldi pahatahtlikult ning Mind peksti, Ma ei avanud oma suud. Kui Sa vaikid mittemõistmise aegadel, siis Sa hakkad kogema Minu risti väge.“

„Jäta Kohtumõistmine Minu hooleks, sest Taevane Isa on andnud Mulle selle autoriteedi. Mina näed terviklikku täispilti ning kõike inimsüdametes. Iga inimsüda on tegelikult võimeline kõrvale kalduma ning see on õrn teema. Iga inimene on erinev, juhitud erinevate asjade poolt ning valitsetud erinevate motiivide poolt. Ma varustan Sind sügavama arusaamisega nende südametest, kes praegu ei hinda seda tööd, mida Mina teen Sinu elus. Mina olen kõige Looja ning Mina olen Ainus, kes mõistab kohut rahvaste üle. Mina panen kõik asjad korda taastamise päevadel, aga senimaani, jäta kohtumõistmine Minu hooleks.“

Matteuse 7: 1-5 The Passion Translation

Keeldu täielikult olemast teiste inimeste suhtes eelarvamusi täis kriitik, ning kohtumõistmine ei taba Sind. Sest Sinu üle mõistetakse kohtu täpselt selle mõõdu järgi, kuidas Sina mõistad teiste üle kohut. Mõõdupuu, mida Sina kasutad teiste peal, seda kasutatakse Sinu peal. Miks Sa fokuseerud vigadele kellegi teise inimese elus ja samas ei märka üldse neid vigu, mis ilmselgelt on nähtavad Sinu elus? Kuidas Sa saad öelda oma sõbrale: „Las ma näitan Sulle, kus Sa eksid!“, kui Sa ise oled süüdi palju enamates asjades? Sa oled olnud silmakirjalik ja silmakirjatseja! Kõigepealt tunnista oma elu „pimedaid alasid“ ja tegele nendega, ja alles siis oled Sa võimeline tegelema oma sõbra „pimedate aladega“.
 

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar