neljapäev, 4. juuni 2015

Brian Simmons: Jumal ütleb: „Ma Tunnen Sind!“



 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

"Paljudel kordadel oled Sa mõelnud, et mitte keegi ei mõista Sind. Inimesed on Sinu kõrvalt minema kõndinud ning lõhkunud sõpruse sidemeid. Aga Mina, Jumal, tunnen Sind. Ma tean kõike, mida on võimalik Sinu kohta teada, ning Mina ei kõnni mitte kunagi minema. Minu Armastus on püsiv nagu Päikese valgus. See tundub vahel varjutatuna, aga nagu uus päev saab alguse, nii paiskub Minu Armastus esile, et võimsalt särada Sinu üle."

"Sa ei suuda oma nõrkusi Minu eest varjata. Ma olen põhjalikult uurinud läbi Sinu hinge ja Ma tunnen Sind. Ma olen võimeline eristama igat hetke Sinu südames ja Mina tean juba neid asju, hetk enne, kui Sina nende alusel hakkad alles lauseid moodustama. Sinu südame mõtted, hoiakud ja suhtumised on elavalt lahti Minu ees ning on täielikult avalikud Minu ees. Minu silmad on Armastuses pestud ning Minu käed on õrnuse käed. Kui teised räägivad kurja Sinu vastu, siis Mina sosistan: „ Ma tunnen Sind ja Ma armastan Sind!“

"Mitte miski ei tule Mulle üllatusena, sest Minu täita on kogu aegade ajastu ning igavik on täis Minu Auhiilgust. Ma tunnen Sinu „normaalset“, Ma tunnen Sinu igat argipäeva hetke- Ma tean, millal Sa istud ja millal Sa tõused, Ma tean, millal Sa oled pettunud ja millal Sa hakkad naerma. Mina olen kaardistanud Sinu eesseisva teekonna. Ma tean igat sammu, mis Sa võtad, juba enne, kui Su teekond alguse saab. Ma tunnen kõiki Sinu viise ja teid, sest Ma tundsin Sind juba enne Sinu sündi. Ma olen valinud Sind Oma Sõbraks, Oma Armastajaks, Oma Lapseks. "

"Ma mitte ainult ei planeeri Sinu päevi, vaid Ma kõnnin koos Sinuga igal sammul, mis Sa teed. Ma lähen Sinu ees ja Ma olen ka Sinu selja taga, et kaitsta Sind kõigi asjade sees. Maa peal pole olemas mitte kedagi, kes mõistaks Sind nii, nagu Mina Sind mõistan. Sinu motiivid, Sinu igatsused, Sinu lootused ja Sinu kõige sügavamad unistused. Tule ja ole koos Ainsaga, kes teab kõike seda, mis Sinust on üldse võimalik teada ning Kes peab Sind kalliks terve igaviku vältel. Sügav arusaamine Minu Armastusest tervendab ja annab Sulle tugevust kõige selle tarvis, mis on tulevikus ees ootamas. Puhka Minu Armastuses ja Tröösti oma südant kohe praegu Minu Auhiilguses, sest kõik, mida Mina tahan Sulle anda, on koheselt ka käeulatuses.  Mina olen Sinu jaoks Täiuslik Isa ning Mina annan Sulle ainult kõike seda, mis on hea Valguse laste jaoks. Ma tunnen Sind, Mu laps, ning Minu Muutumatu Armastus täidab Sinu päevad lõppematu rõõmu ja rahuloluga."

Laul 139: 1-6 The Passion Translation

„ Isand, Sina tead minust kõike, mis on üldse võimalik teada.

Sa oled läbi uurinud minu kõige sügavama olemuse

Oma Armastava Pilguga.

Sina märkad igat minu südame ja hinge hetke,

Ning mõistad igat minu mõtet

Juba enne, kui see on jõudnud minu teadvusesse.

Sa oled nii intiimselt teadlik minust, Jumal,

Sa loed minu südant kui avatud raamatut

Ja sa  tunned kõiki sõnu, mida ma alles hakkan rääkima,

Juba enne, kui mina  alustan lauset!

Sa tead igat sammu, mis ma teen,

Juba enne, kui minu teekond alguse saab!

Sa lähed minu tulevikku, et valmistada teed,

Ning headusega liigud Sa minu selja taga,

Et säästa mind mineviku kahjust.

Oma Armastuse käega minu elu üle

Sa tood mulle Isa õnnistuse.

See on lihtsalt liiga Imeline,

Sügav ja Mõistetamatu!

See, kuidas Sa mõistad mind,

Paneb mind imestama ja toob mulle tugevust.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04. 06. 2015

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar