laupäev, 27. juuni 2015

Brian Simmons „Jumala Täiuslik Juhtimine“





Ma kuulen Jumalat sosistamas: „Sa näed, kui täiuslikult olen Mina Sind juhtinud“

„Mina olen see Ainus, kes juhib Sind läbi elu. Minu käsi on Sinu üle ning Mina ei vea Sind alt. Ma juhin Sind Minu poolt valitud täiuslikul teekonnal Sinu elu jaoks. Ma olen Sinu jaoks avanud palju uksi, sest Mina olen Sinu Isa ning Mina valval Sinu üle terviklikult ning saadan Sind igal Sinu sammul. Kui varjud hakkavad kasvama Sinu teel, siis Mina tulen ja valgustan Sinu teekonda. Kui Sa peaksid sattuma segadusse, siis Ma tulen ja teen Sulle oma teed arusaadavamaks.“

„Kui Su elu on Minu kätes, siis Sul pole eales vajadust muretsemiseks, mis suunas Sa minema peaks. Minu tahte otsimine ei ole „peituse mäng“. Minu valikud Sinu elu suhtes kannavad alati head vilja ning ühel päeval Sa mõistad, kui täiuslikult olen Mina Sind juhtinud. Mina olen Sind valinud ning seetõttu oled Sa Minu Oma. Ma olen andnud Oma inglitele käsu turvata Sind kõigil Sinu teedel igal päeval Sinu elus, kaitstes ja  hoides Sind Minu teedel, et Sa ei komistaks teekonnal, kui Sa käid koos Minuga.“

„Ära mitte kunagi kahtle Minu plaanides Sinu elu jaoks. Mina ei ole teinud ühtki viga. Sina oled alati Minu käte vahel kui laps, keda Ma väga armastan. Maa peal võib olla isasid, kes on unustanud oma lapse, aga Mina ei unusta Sind mitte kunagi, sest Minu Poja veri on teinud Sind täielikult Minu omaks. Ma olen igat tähte kutsunud nimepidi, Ma olen mõõtnud oma peopesaga ära kõik planeedi ookeanid. Ma olen hoidnud kinni planeedi kõige kõrgematest mägedest. Ma olen Oma kätega rullinud taevalaotust. Ma ei unusta Sind mitte eales ning Ma pole loobunud hoidmaks Sind Enesele väga lähedal.“


„Vaata, kuidas Mina rullin lahti oma saladuslikud teed Sinu silme ees. Paljud on näinud Minu imesid, aga nad pole õppinud tundma Minu saladusi. Ma näitan Sulle nii Oma imesid kui ka Oma saladusi, kui Sa hoiad oma südant Minu ligi. Mu armas laps, Mina olen Isa, kes ei vea Sind alt. Mina juhendan Sind selles, kuidas Sa peaksid edasi liikuma ning Sa kuuled Minu Vaimu andmas Sulle Minu teedele peidetud saladusi. Tule Mulle lähemale ning Mina sosistan Sulle elusõnu, mis teevad Sind tugevaks ja puhtaks kõige selle tarvis, mis on tulemas. Mina olen see Ainus, kes Sind juhib ning kes ei vea Sind eales alt.“


Laul 25:5 The Passion Translation
„Saada (eskordi) mind kogu teekonnal,
Võta mul käest ja õpeta mind,
Sest Sina oled minu kasvava pääste Jumal,
Ning ma olen mähkinud oma südame Sinu südame külge!“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.06.2015




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar