teisipäev, 23. juuni 2015

Brian Simmons „Kiituse Kiirtee“


Ma kuulen Jumalat sosistamas...
„Minu kallis, kui Sa liigud edasi Kiituse kiirteel, siis Mina rõõmutsen koos Sinuga. See on tõsi, et Sa tänad Jumalat Minu, Tema Poja, eest ning kõige eest, mis Mina olen Sinu heaks teinud, aga pea ka seda meeles, et Mina tänan Taevast Isa Sinu eest, sest Sina oled Tema armastuse kingitus Mulle. Sa oled hoidnud Minu sõnu ja Sa oled liikunud sügavamale Minu teedele, isegi siis, kui valgus on olnud tuhm ning Sind on ümbritsenud ebakindlus. Ma näen Sinu igatsust, et Sa tahad olla Sõna tegija, mitte üksnes kuulja, ning Sa oled olnud väga ustav isegi kõige pisemas, mis puudutab neid asju, mis Mina olen Sulle andnud teha.“
„Liigu koos Minuga Kiituse kiirteel ning Mina eemaldan Sinu uskmatuse. Sa oled Minult palunud suuremat usku ning Mina vastan Sulle, aga see nõuab seda, et Sinu elad Tänulikkuse Vaimus kõigi asjade eest. Usk ja hädaldamine ei saa elada koos. Sul kas on suur usk ja tänulikkus, või Sul on suured kahtlused ning hädaldamine. Vali Kiituse kiirtee ja vaata, kuidas Sinu usk hakkab kasvama.“
„Minu Kuningriigi teed on alati suurenemas, rohkenemas ja kasvamas.Ilu, mis kasvab. Usk, mis kasvab. Ja püha tänulikkus, mis kasvab sügaval Sinu sees. Kui Sa haarad kinni igavesest elust, siis see väljendub Sinus kustumatu lootusena. Mine edasi. Astu lähemale igavestele leekidele. Õpi Minu sulastelt Pauluselt ja Siilaselt, kes muutsid isegi vangla kiituse pühapaigaks. Tõsta oma hääl, mõtlemata minevikule ning sirutu oma südames rõõmu poole, mis on Sinu jaoks valmis pandud. Käi koos Minuga Kiituse kiirteel ning Sinu vangla uksed paiskuvad suure hooga lahti.“

Filiplastele 4: 8-9 The Passion Translation

„Nii et hoia oma mõtted tugevalt fikseerituna nende asjade küljes, mis on autentsed, ehtsad ja tõelised, auväärsed ja imetlust väärt, ilusad ja austust väärt, puhtad ja pühad, armulised ja südamlikult lahked. Kinnita oma mõtted Jumala kõigi auliste tööde külge, Teda alati kiites ja ülistades. Järgi kõiges seda eeskuju, mis me oleme Teile ette näidanud ja edasi andnud ning Rahu Jumal on Teiega kõigis asjades.“


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar