reede, 19. juuni 2015

Brian Simmons „Ma Tean Sinu Vajadust“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Täna Ma kutsun Sind tooma oma südame Minu ette Minu rahusse. Sel moel Sa leiad puhkust ja tugevust. Sinu kutsumiseks on tulla Minu jalgade ette puhkama ja Minu osa on valmistada Sinu jaoks teed ning eemaldada kõik takistused.“
„Ma tean Sinu vajadusi, Ma tean seda, kui väsinud Sa oled olnud ning Mulle läheb korda see, et Sul oleks vajalik rahu, tervis ja tugevus. Mina olen Lahingute Jumal, aga Ma olen ka Tuules Liuglemise Jumal. Kui Sa tuled ja oled Minuga üksinda, siis Ma tunnen sellest väga suurt rõõmu, sest Ma igatsen tuua Sind Oma Armastuse sügavatesse lainetesse.“

„Ma naudin seda, kui Ma saan Sind spontaanselt täita oma ülevoolava osadusega. Sinuga suhtlemine meeldib Mulle väga. Kas Sa oled unustanud oma esimese armastuse ja selle kirgliku soovi Minuga aega veeta? Kas Sa oled lubanud inimeste nõudmistel tõmmata oma südant eemale Minu kutsest tulla Minu ligi.“

„Minu rahvas on praegu kogemas ärkamist ning rahvad on valmis lõikuseks. Ma vajan seda, et Minu prohvetid räägiksid otsekui trompeti häälel, et Ma saaksin vabastada asju siin maa peal. Aga kui nad pole Minu jaoks eraldunud, siis kuidas Ma saan neile anda oma helisid ja kuidas Ma saan neid juhendada oma saladustega?“

„Oma teenijat prohvet Eelijat Ma värskendasin kuivavast ojast. Moosesele andsin Ma juhise, et ta lööks vastu Kivi, et Minu jõed võiks esile purskuda. Mida raskemad on Sinu elusituatsioonid, seda võimsamalt murrab esile Minu vägi.“

„Minu südamesaladused saavad üle kantud Sinu südamesse siis, kui Sa istud Minu Armujärje ees. M kutsun Sind tulema Minu ette, tulema Minu hingamisepaika. Isegi siis, kui terved rahvad värisevad ja rapuvad, tugevdan Mina Sind viisil  kui „Tuules Liuglemise Jumal“. Minu rahu muutub aina magusamaks, samal ajal, kui pimeduse päevad muutuvad üha pimedamaks. Nii et kuule Minu kutset ning näe seda avatud ust. Mina olen Isa, keda Sa vajad.“

Ülemlaul 8: 14 The Passion Translation
„Tõuse, Mu armsam!
Tule kiirelt, Mu kõige kallim.

Tule ja ole nagu graatsiline gasell koos Minuga.“



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 19.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar