reede, 5. juuni 2015

Brian Simmons „Puhastava Armu Aeg“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Praegu on käes puhastava armu päevad. Ma puhastan Sind üha uuesti ja uuesti- pestes Sind Oma Armastusega ning immutades Sind läbi Oma Armuga. See on õige, et Sa oled juba puhas selle Jumala Sõna tõttu, mis elab Sinus ning mis toob Sinus esile viljad. Aga kas Ma mitte ei pesnud oma jüngrite jalgu? Paljudel juhtudel vajavad Sinu mõtted puhastavat tuld, et hävitada kõik need valed, mis otsivad teed Sinu südamesse. Ma puhastan Sinu mõtteid senikaua, kuni need on täielikult kinnitunud Minu pühaduse ja puhtuse teedele. Ma eemaldan Sinu jalgadelt igasuguse mustuse, et iga paik, kus Sa hakkad seisma, muutuks pühaks paigaks. Ma eraldan Sind täielikult vaid Minu tarvis. Mis teeb Sinust täielikult Minu oma? Alistunud süda ja mõistus, mis kannab Minu mõtteid ning viib need Armastusega ka teisteni.“

„Sinu motiivide ja hoiakute muutumine toimub senikaua, kuni Su südametunnistus on täielikult puhas Minu ees. Ma igatsen puhtust Sinu elus, mitte ainult väliselt, vaid absoluutselt igal alal Sinu elus, viisil, et kõik Sinu motiivid on õiged. Kõike, mida Sa teed, tee otsekui Minule. Kõike, mida Sa räägid, räägi kui Jumala Elavat Tõde. Ole tark ja tähelepanelik maailma kõige suurema pettuse suhtes oma elus- enesepettuse osas.“

„Kui Sa liigud edasi Minu pühaduse teel, siis Sa märkad järjest enam, kuidas Mina olen pannud Oma Tõe sügavale Sinu sisse. Käi Minu Armastuse Tões ning Sinu teed on täiuslikud Minu ees. Siis Sa ei järgi kõveraid teid, et kasutada oma ande selleks, et saada imetlust teistelt inimestelt. Siis paned Sa Minu jalgade ette oma krooni, võimed, andekuse ja annid, oma napi sisu ning Mina muudan kõik pühaks. Nii nagu Ma muutsin Moosese jaoks mao Jumala Sauaks, nii võtan Mina kõverad asjad Sinu sees ning Armus muudan need Oma Armastuse ja Ligioluga nii, et ka kõige suuremast Sinu nõrkusest saab tugevus Minu ees.

Sa ei kuku läbi, sest Mina olen Sinuga. Ja Sa ei komista, sest Ma hoian Sind Enda läheduses ning Mind, kes Ma viibin kõikjal, ei ole võimalik võita. Liigu edasi ja hoia oma silmad Saatusel ning Mina toon kõik esile. Mõned võivad seisma jääda oma teekonnal ja võtta isekuse samme, aga Sina, Minu püha laps, lähed edasi ning Sa ei minesta ega eksi teelt, sest Auhiilguse tasu on asetatud Sinu ette. Tule koos Minuga ning Mina panen Sind lendama. Tule koos Minuga ja Mina muudan Sind ustavaks ja ehtsaks.“

Iiob 5: 19 The Passion Translation

Tema vabastab Sind probleemidest üha uuesti ja uuesti. Ükskõik, millest Sa läbi lähed, Tema päästab Sind, kaitstes Sind vigastuste eest.“


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar