kolmapäev, 17. juuni 2015

Brian Simmons „ Sügavamale Minu südamesse"


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Täna Ma tahan viia Sind sügavamale Oma südamesse. Ma olen andnud Sulle uuestisünni ja loonud Sind Oma lapseks. Ma tunnen rõõmu oma kätetööst ning Sina oled olnud Minu vormida juba enne ajastute algust.“

„Ma tundsin Sind ja Mina valisin Sind, et Sa oleksid Minu Oma. Igal surve momendil OLEN MINA KOHAL, et tõmmata Sind lähemale Oma südamele. Ma tunnen rõõmu sellest, mida Ma olen teinud Sinu elus, aga täna Ma kutsun Sind sügavamale Oma Teedele, et Sa tunneksid Mind kui Igavest Auhiilguse Jumalat. Minu Vaim tõmbab Sind ja Minu Armastus hoiab Sind. Ma olen Sulle andnud uuestisünni mitte ainult selleks, et Sa oleksid lihtsalt laps, vaid Mina olen kutsunud Sind Oma Auhiilguse juurde.“

„Ma toon esile Auhiilguse pojad. Ma toon esile Auhiilguse tütred. Ma toon esile Oma Aulise pühade armee.“

„Ma tunnen suurt rõõmu Sinu sünnist, aga rõõmutsen veel enam Sinu kasvust ja arengust. Paljud Minu lastest on tõmmatud ja lükatud igasugustest veidratest õpetustest ning inimeste targutamistest.“


„Aga kui Sa kasvad Minu Auhiilguse täismõõtu mööda, siis ei ole Sind enam võimalik kõigutada ega häirida inimeste omaenese kätetööde poolt. Ära ole enam lihtsalt laps, vaid ärka üles Minu teede jaoks ning kasva Kristuse täiusesse. Minu loodu ägab oodates, millal Minu pojad ja tütred kasvavad küpsusesse. Tule ja õpi Minult, õpi tundma Minu teid, usalda oma elu täielikult Minu kätesse ning Minu Imet Tegev Vägi annab Sulle kasvamise.“

Toitu Minu Sõnast, et Su süda võiks muutuda tugevaks. Joo Minu Elu andvat Sõnade piima, mis ei kahjusta kuidagi Sinu südant. Söö ja joo Minust, et Sa võiksid kasvada Minu kuju ja sarnasust mööda.“

„Sügavus kutsub Sind.  Sinu elu pealiskaudsus saab asendatud vaid Minu Sügava Armastuse läbi. Sügavamale, tule sügavamale! See kasv, mida Mina annan Sinu elule, muudab Sind täielikult.“

„Õige varsti Sa hakkad märkama, kuidas Minu Imet Tegev Vägi on andnud Sulle sellise kasvamise, et Sa oled muutunud lausa teistsuguseks inimeseks, kellekski, kes Armastab nii, nagu Mina Armastan. Ära ole eemale tõmmatud selle maailma madalate teede poolt. Ära ole häiritud inimeste sepitsuste poolt, mis üritavad Sind tõmmata ära Minu järgimise lihtsusest. Kinnita oma süda täielikult Minu südame külge, samal moel, nagu Mina olen kinnitanud Oma südame Sinu südame külge."


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar