laupäev, 4. juuli 2015

Brian Simmons „Anna Jumalale Kõik, Mitte Osa!“



 Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa suudad minna käesolevast muutuste perioodist läbi vaid armastuse tõttu MINU vastu. Väga suuri muutusi põhjustav ilmutus šokeerivast Tõest jõuab meediani, valitsuseni ja Minu Koguduseni- Lõhkuv ilmutus, mis paiskab ümber religiooni tulu toovad lauad ning toob õigsuse teed läbi Minu 70 sulase, kelle Mina läkitan sellisel viisil, et nad ei võta enesega mitte midagi kaasa.“’

„Mina annan Sulle uued strateegiad ülesannete täitmiseks läbi unenägude ja läbi Sinu palvete. Minu saladuste sügav ja võimas tundmine saab osaks neile, kes istuvad Minuga Minu veres piserdatud Armastuse Troonil. Vana kord on väga kiiresti taandumas ja uus sugu on tõusmas, kes on tuntud kui Päeva Alguse Toojad ning Koidu Loojad. Nad kuuluvad üksnes Mulle ja MULLE Ainult. Sulastena, kes elavad Minu Tulekuumuses, suudavad nad esile kutsuda tohutud muutuste laienemised, sest Mina olen seda toomas maa peale ning Mina toon Oma Pruudi tagasi pühaduse ja kirgliku armastuse teedele.“

„Kas Ma pole mitte kutsunud Teid armastama kogu oma südamest ja kogu oma kirglikkusega? Praegu on Aeg anda endast Kõik, mitte osaliselt. Sest Te saate nägema Minu KOGU Armastust ja KOGU Väge läbi nende, kes on otsinud Minu palet kogu oma südamest. Muutuste periood on käes. Ma tean, et Te olete seda juba varem kuulnud, aga TÄNA Ma deklareerin: „Sa ei saa eales enam olema sama, sest Mina olen asetanud Oma käe Sinu üle, Minu Kogudus, Minu Pruut!“

1 Timoteose 6: 11-14 The Passion Translation
Timoteos, Sina oled Jumala mees, nii et põgene igasuguste eksituste eest. Selle asemel aja taga tõelist pühadust, õiglust, ustavust, armastust, lootust ja õrna alandlikkust. Suur lahing on käimas, Sina võitle nii, et Sa saaksid võitja auhinna! Haara tugevalt kinni igavesest elust, sest see on Sinu kutsumine- tunnistajate hulkade ees tähistada pidulikult usku!

Ja nüüd, Ma juhendan Sind Ülestõusmiselu Jumala ja Jeesuse, Võitud Messiase, ees, kes andis imeilusa tunnistuse  Pilaatuse ees, et Sa järgiksid seda volitust ustavalt puhta südametunnistusega ilma ühegi plekita, kuni Meie Isanda Jeesuse, Messiase, ilmumiseni.“

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.07.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar