kolmapäev, 22. juuli 2015

Brian Simmons „Jumala Vaimu Läbi“





Ma kuulen Jumalat sosistamas…
"Ma töötan Sinu elus viisidel, mida Sinul tuleb veel avastada. Ma olen eemaldamas iga takistuse, mis pole lasknud Minu Vabalt Voolavalt Vaimul tegutseda Sinu elus. Sa hakkad käima Minus väega. Ma ristin Su elu Oma Võimsa Vaimuga sel määral, et kõik Sinu sees muutub. Minu võiduka elu voolamisel ei saa olema piire Sinu sees ning Sa õpid tundma suuremat võidmist, mis aitab Sul saada selleks, kelleks Mina olen Sind määranud saama.“

„KÕIGEST sellest, mis tõmbab Sinu pilgu eemale Minu pealt, tuleb lahti saada. Kõik need paigad Sinu hinges, kus Sa oled hoidnud andeksandmatust, saavad üles küntud, väiksemgi kibeduse juur saab eemaldatud, ning asendatud Minu kaastundliku armastusega. Maailma ahvatlused, mis on haaranud Sinu hinge, saavad asendatud Minu armastuse mõjuvõimuga, et viia Sind kõrgemale Vaimus. Inimestele meeldimise soov saab asendatud põleva kirglikkusega teha Minu tahet, hoolimata hinnast. Ja kiusatus teha midagi omaenese jõust saab asendatud teadlikkusega, et ainult läbi Minu Vaimu saab Sinu elu õitsema ja rahulolu tooma.“

„Sinu elu saab ilma ühegi sõnata rääkima paljudele inimestele sõnumit Minu Tõest ja armust. Sa hakkad käima Minu väe ja võidmise uuel tasemel. Sa hakkad elama nagu Sinu Taevane Isa- pühana, puhtana ja täis usku. Kui Sa kinnitad oma südame Minusse, kui Sa annad kõik oma mõtted Minule üle, kui Sa alistad Minule iga oma mure, siis hakkab Su elus toimima täiesti uus Minu Auhiilguse tase. Paljud hakkavad märkama Minu tööd Sinu elus ning ära tundma, et Mina olen Sind kapitaalselt muutnud sellisel viisil, et Sinust on saanud Minu Ligiolu kandja.“

„Sinu elu saab demonstreerima seda, et mitte väe ega võimu läbi, vaid Minu Vaimu läbi Ma raputan maailma läbi meeste ja naiste põlvkonna, kes on täielikult alistunud Minu teedele ning kes on täis Minu Vaimu Tuult. Anna Minule oma õrn süda, olles valmis muutuma koheselt, kui oled oma pilgu kinnitanud Minu armastuse silmadesse. Sa hakkad tundma Mind kui Jumalat, kes muudab täielikult. Sa hakkad Mind tundma kui Jumalat, keda võib täielikult usaldada.“

Koloslastele 1: 10-11 The Passion Translation
Me palvetame, et Te käiksite Tõelise Õigsuse Teedel, meeldides Jumalale igas heas asjas, mida Te teete. Seeläbi Te muutute viljakandvateks oksteks, alistudes täielikult Jumala Elule ning kasvades küpsusesse rikkalikes Jumala Täiuse Tundmise Kogemustes.Ja me palvetame, et Te oleksite jõustatud (tugevaks tehtud) Tema Plahvatusliku Väega Tema Suurepärase Auhiilguse Sfäärist, täites Teid oma Suure Lootuse ja Rõõmuga Pühas Vaimus!



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.07.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar