pühapäev, 30. august 2015

Brian Simmons „Armastuseta Sa Komistad“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma tahan Sind käesoleval ajastul õpetada armastama. Minu armastus on ääretu ja lõputu. Minu armastus avab Sinu südame tõelise arusaamise jaoks Minu teedest ning Sa mõistad läbi Minu armastuse, kuidas Mina tegutsen inimeste südametes. Armastada tähendab näha väga selge visiooniga. Ilma armastuseta Sa komistad pimeduses. Isekus sureb, kui Minu Armastus täidab Sinu südame. Kõik testid, millega Sa oled silmitsi, on tegelikult armastuse testid- vabalt oled Sa saanud ja vabalt tuleb Sul ka anda. Tänasel päeval on Armastus võimeline võitma iga Sinu lahingu ning alistama iga Sinu probleemi. Nagu Mina oma ülevoolavas ja heldelt lahkes Armastuses olen andnud Sulle üha uuesti ja uuesti, nõnda tuleb ka Sinul anda ja anda ja anda veelkord.“
„Kui Sina elad armastuses, siis Ma ilmutan ennast läbi Sinu elu ja läbi Sinu sõnade. Sinu ümber on väga palju neid, kes vajavad Mind, nii et armasta neid ning nad näevad Mind. Ilmutus Tõest saab tulla vaid läbi Armastuse. Sest Mina ei ole andnud Sulle hirmu vaimu, vaid Armastuse Vaimu. Minu Püha Ligiolu voolab välja Sinu südamest, kui Sa oled ülevoolavalt täis Minu Armastust. Paljud üritavad Sinu tähelepanu kõrvale tõmmata sellest Tõelisest Aardest, aga kui Su silmad on kinnitatud Minule, siis Mina hoian Sind tugevalt Oma Agape Armastuses.“
„Suurim varandus, mida on Sul eales võimalik vastu võtta, on Minu Armastus. Joo Minu Allikast kuni Sa oled nii täis Armastust, et ühelgi kiusatusel ega segaval elemendil pole enam ruumi Sinu elus. Taevas on avatud Iga Minu Armastaja jaoks, et tulla ja juua kogu oma igatseva südamega. Nii et tule! Lase Minu Armastusel end üles tõsta nii, et kõik muu siin maa peal saab teisejärguliseks. Selle maailma kõvahäälsed nõudmised saavad korraga vaigistatud, kui Sa täitud Minu Armastusega. Minus on peidus Sinu lõputu varustus ja rahulolu! Ma olen Sulle lubanud ja tõotanud, et Mina Muudan Sind ja teen seda seestpoolt väljapoole. Luba Minu Armastusel teha veel sügavamat tööd Sinu sees, läbinisti, ning muuta Sind nii, nagu Sa igatsed, et muutused oleksid ilmselged ja nähtavad. Minu Armastuses on vägi alistada ja võita kõik see, mis Sulle muret põhjustab. Nii et tänasel päeval Ma uuendan Sulle Oma Tõotuse: Ma muudan Sind Oma Agape Armastuse läbi.“
Johannese 13: 1 The Passion Translation
Jeesus teadis, et õhtu enne Paasapüha on Tema viimane õhtu siin maa peal, enne kui ta jätab selle maailma ning pöördub tagasi Oma Isa juurde. Läbi kogu Oma aja koos jüngritega, oli Jeesus demonstreerinud oma sügavat ja õrna armastust nende vastu. Ja nüüd igatses Ta näidata neile Oma Armastuse täismõõtu.


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.08.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar