pühapäev, 16. august 2015

Brian Simmons „Jumal Tervendab Sind“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina tervendan Sind. Ma olen alati liigutatud sellest, kui Sa hüüad Minu poole ning kui Sa palud, et Ma tõmbaks Sind Enda ligi. Mina ei sulge mitte kunagi oma kõrvu Sinu kannatuste suhtes ning Ma mitte kunagi ei sulge Oma südant Sinu valu suhtes.“

„Mina olen Julgustav Isa ning Lohutuse Jumal. Sinus pole olemas osakestki, mida Mina ei suudaks puudutada ja tervendada. Ma kutsun Sind sisenema Minu tõotuste kindlusesse, Minu täiusliku ilu kohalolu paika. Kinnita oma silmad Minu peale. Kui Sa vaatad tähelepanelikult Minu peale ning jood Minu Vaimust, siis Minu tervendav vägi hakkab järjest enam avalduma Sinu sees. Ma armastan oma lapsi üle igasuguse maise arusaamise ning Ma demonstreerin igal hetkel Oma Armastust. Minu tervendav valgus voolab ülalt, Minu tervendav arm ujutab üle Sinu südame, kui Sa pöördud kogu oma olemusega Minu poole. Mina olen Kõik, mida Sa vajad“

„Ma tahan nii väga jagada Sinuga Oma elu. Abi, mida Ma Sulle annan, on Minu elu voolamine Sinu sees. Minu Elu on täis tervenemist, jõudu, tugevust, tarkust ja väge. Haara kinni Minu Elust, Igavesest Elust, ning Sa hakkad märkama, kuidas kõik hakkab muutuma. Tule kohe täna Minu ligi, sest Mina olen Sinu Tervendaja, Sinu Isa, Sinu Kindel Peidupaik.“

Laul 103: 1-5 The Passion Translation
Kogu oma südamest ja kogu oma eluga,
Ja kogu oma sisemise olemusega
Ma kummardan Sinu ees hämmastuse ja armastusega, Püha Jumal!
Jehoova (Yahweh), Sina oled minu hinge suurim rõõm,
Kuidas ma küll suudaks unustada kõiki neid headuse imesid,
Mida Sa oled teinud minu heaks?
Sa suudlesid mu südant andestusega,
Hoolimata kõigest sellest, mis ma olin teinud!
Sa tervendasid mind läbinisti absoluutselt igast haigusest!
Sa päästsid mind põrgust ning säästsid mu elu!
Sa kroonisid mind armastuse ja halastusega ning tegid minust kuninga!
Sa rahuldad iga minu igatsuse heade asjadega!
Sa oled mu elu super hästi muutnud nii,
Et ma saan taaskord liuelda nagu kotkas lendab kõrgel taevalaotuses!



Tõlkinud  ja kujundanud Jana Naudi 16.08.2015




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar