reede, 18. august 2017

BRIAN SIMMONS „HOIA KINNI JUMALAST“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Oma probleemide päevadel ja oma hiilgavatel päevadel, oma katsumuste päevadel ja oma võidukatel päevadel HOIA KINNI MINUST!“

„Muutused tulevad nüüd esile palju sujuvamalt, kui Sa oled seda endale ette kujutanud. See, mis kõrgub Sinu ees praegu ähvardavalt, võib esitada väljakutse Sinu usule, aga HOIA KINNI MINUST!“

„Sinu abi tuleb Minult ja mitte kusagilt mujalt. Paljud vaatavad teiste inimeste peale, et nad oleksid abiks, aga Mina ütlen Sulle: „Mina olen alati Sinu jaoks olemas!“ Usalda Mind. Toogu need Sinu väljakutsed Sulle suurema usu, sest Minu väljasirutatud väge täis käsi toob Sulle julguse- HOIA MINUST KINNI!“

„Need, kes usaldavad Mind, näevad imesid. Nendel suurtel katsumuste päevadel, kui tundub, justkui pimedus võidaks ning Sinu valgus justkui muutuks ähmaseks, HOIA MINUST KINNI!“

„Ma olen Sulle õpetanud paljusid asju. Sa oled õppinud seda, et Minuga koos käimine on väärtuslikum ning rahuldust toovam, kui ükskõik mis mugavus siin elus. Sa oled ohverdanud oma plaanid Minu plaanide heaks ning Sa lubad Minul valitseda Sinu südant. Sinu õrn alistumine toob Mulle suurt rõõmu.“

„Sa oled usaldanud Minu teid isegi sel ajal, kui kõik tundus suure müsteeriumina. Sa oled palju kordi Mind sügavalt kummardanud südamest ülistuses. Nendel aegadel Sa kasvasid armus ning tegid hiiglaslikke usu hüppeid. Jätka liikumist Minu südame kohaselt, isegi siis, kui kõik muutub pöördeliselt Sinu ümber. Hoia kinni Minust ning siis saad sa kõik, mida Sa eales oled igatsenud, sest Mina tunnen rõõmu sellest, et Ma olen Sinu Isa ja Sinu Jumal.“

Laul 72: 5 The Passion Translation

„Enne lõpetavad päike ja kuu säramise, kui Sinu armastajad ülistamise;

Sest ajastutest ajastutesse armastavad ja imetlevad inimesed Sind!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.08.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar