teisipäev, 22. august 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA VABALT VOOLAV VAIM“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma töötan Sinu elus viisidel, mida Sinul tuleb veel tundma õppida. Ma eemaldan Su elust kõik selle, mis takistab Minu vabalt voolaval Vaimul Su ellu välja valamist suuremal määral. Sa hakkad käima koos Minuga väes. Ma ristin Sind Oma võimsa Vaimuga sellisel määral, et kõik Sinu sees hakkab muutuma. Minu võidutseva elu voolamisel Sinu sees pole limiite ning Sa õpid tundma palju suuremat võidmist, mis aitab Sul olla see, kelleks Mina olen Sind kutsunud ja määranud olema.“


„KÕIGEST, mis juhib Su tähelepanu Minult eemale, peab lahti saama. Need kohad Sinu hinges, kus Sa oled hoidnud andestamatust, saavad puhastatud ning kibedus välja juuritud Minu kaastundliku armastuse läbi. See tõmme Sinu hinges, mis kisub Sind maailma, saab asendatud Minu armastuse tugeva mõjuvõimuga, et viia Sind siis kõrgematele tasemetele. Teistele inimestele meeldimise soov saab asendatud põleva kirglikkusega teha Minu tahet, olenemata hinnast, mida tuleb maksta. Ja kiusatus teha midagi omaenese jõust saab asendatud sügava teadlikkusega sellest, et ainult läbi Minu Vaimu Sinu elus on asjad alal hoitud ning saavad teostatud.“
„Ilma ühegi sõnata hakkab Su elu rääkima tõe ja armu sõnumit väga paljude inimeste jaoks. Sa hakkad liikuma Minu väe ja võidmise täiesti uuel tasemel. Sa hakkad elama nagu Sinu Taevane Isa on- pühana, puhtana ning usust täidetuna. Kui Sa kinnitad oma südame Minu külge ning paned oma mõtted Minu peale ning alistad kõik oma mured Minule, siis tuleb Su elus esile uus auhiilguse tase, mis hakkab võimsalt toimima Sinu elus. Paljud näevad Minu tegusid Sinu elus ning nad tunnevad ära, et Sa oled Minu ligiolu kandja.“
„Sinu elu hakkab demonstreerima seda, et mitte inimliku väe ega võimu läbi, vaid Minu Vaimu läbi raputan Ma seda maailma nende meeste ja naiste kaudu, kes on alistunud Minu teedele ning kes on täidetud Minu Vaimu Tuulega. Tule Minu ette oma õrna südamega, olles valmis muutuma hetkega, kui Sa kinnitad oma pilgu Minu säravatesse armastuse silmadesse ning siis saan Mina tuntuks kui Täielike Muutuste Jumal, keda võib usaldada.“

Koloslastele 1: 10-11 The Passion Translation
Me palvetame, et Te käiksite Tõelise Õigsuse teedel, meeldides Jumalale igas heas asjas, mida Te teete. Siis Te muutute viljakandvateks oksteks, alistudes täielikult Tema elule ning kasvate küpsusesse rikkalikes kogemustes, õppides Jumalat tundma Tema Täiuses!Ja me palvetame, et Te oleksite jõustatud Tema plahvatusliku väega Tema suurepärasest auhiilguse sfäärist, täites Teid võimsa lootusega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.08.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar