kolmapäev, 2. august 2017

BRIAN SIMMONS „SÜGAVAIM PAIK MINUS KUTSUB ESILE SÜGAVA ARMASTUSE SINUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina tõstan Sind varjudest kõrgemale ning viin Sind pealiskaudsusest sügavamale Minu lõppematusse armastusse. Müürid, mis on Sind ümbritsenud, varisevad kokku ning lagunevad täielikult Minu armastuse võidus. Kui kõik muu võib Sind alt vedada, siis Minu armastus on võidukas!“

„See sügav paik on täidetud armastusega. Sinu silmad avanevad ja Sa hakkad oma probleeme nägema täiesti erinevalt ja uuel viisil, sest Sinu raskused on kutseks suurema armastuse sisse. Kui Sa oled ära kulutanud kõik oma jõuvarud, siis Minu armastus toob Sulle Sinu imed.“

„Armastus avab Sinu südame teistele inimestele ja Sa hakkad nägema neid kui võimalusi, et demonstreerida suurimat armastust. Tule sügavamale Minu võidukas armastuses, et saada võit kõigis asjades.“

„Ma vallandan Sinus sügavama ja võimsama armastuse. Minu Ligiolu mähib Sind endasse, kui Sa embad ja tunnustad Minu armastust. Teised ei pruugi mõista seda kõrgemat armastuse teed, aga Mina olen Sinuga.“

„Teised võivad seda näha nõrkusena, aga armastusest saab põhiline voorus, mis põleb eredalt Sinu hinges. Armastus ei kuku mitte eales läbi. Tule sügavamale Minu armastuses, mis ei kuku eales läbi ning siis Sa avastad tõelise pühaduse teeraja.“

2 Timoteosele 1: 6-8 The Passion Translation

„Ma kirjutan Teile selleks, et julgustada Teid õhutama üles tuleleeke ning süütama taas vaimse anni kingitust, mis Jumal Teile andis, kui ma panin oma käed Teie peale. Sest Jumal ei anna Teile eales edasi alatut hirmu vaimu, vaid Püha Vaimu, kes annab Teile võimsa väe, armastuse ja aruka otsustusvõime! Nii et ära mitte kunagi tunne häbi meie Isanda tunnistusest ning ära tunne piinlikust minu vangistuse tõttu, vaid võida iga kuri ära ilmutusega Minu väest!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.08.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar