laupäev, 5. august 2017

BRIAN SIMMONS „VASTUPIDAVUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma kutsun Sind olema ustav kuni lõpuni, nagu Ma armastasin Oma jüngreid lõpuni välja. Koorem, mida Sa kannad, tuleb alati tuua Minu risti alla ning jätta see Minu jalge ette. Teised ei pruugi mõista seda koormat, mida Sa kannad ning neid salajasi hinge haavasid Sinu sees, aga Mina mõistan. Ära mitte kunagi võrdle ennast kellegi teisega, vaid too oma mured ja vaevad selle Ainsa ette, kes tõeliselt hoolib. Sinult ei paluta eales kanda rohkem, kui Sa suudad välja kannatada, aga Sa suudad rohkem, kui Sa arvad. Ma esitan Sulle väljakutse, et Sa venitaks oma usku, et see muutuks suuremaks kui Su koorem.“

„Ma olen kutsunud Sind olema Minu armastuse ustav sõdalane. Sinu hinge haavad toovad Sind sügavama armastuse sisse. Sina näed praegu seda ajutist valu, aga Mina näen armastuse õisi, mis hakkavad avanema Sinu sees ning esile tooma imelist magusat lõhna. Isegi siis, kui Sa koged pettumust, siis Minu armastus ei kuku läbi. Kui Sa oled haavatud armastuses, siis Minu Arm püsib kõrgemal taevastest. Ma kutsun Sind, et Sa peaksid igat oma elu kogemust pühaks ning siis Sa avastad Minu headuse ja Minu väe, mis on kogu aeg olnud tegev kõige keskel, et tuua asjad kokku, et need toimiks Sinu kasuks, kui Sa armastad Mind. Räägi täna oma elu üle neid sõnu: „Ma pean vastu kõigis asjades Armastuse pärast!“

2 Timoteose 2: 3-5 The Passion Translation

„Kui Sa jääd ustavaks Minule, siis armastus kasvab Sinu sees. Minu armastus ja Minu rahu on Elupuu kaksikviljad, mis hoiavad Sind alal ning teevad Su rõõmu magusamaks. Ära lase mitte millelgi ennast eemale peletada Minu palge otsingust. Neid, kes Mind armastavad kõige enam, neid Ma ka muudan kõige enam. Lase igal võimalusel, mis tuleb Su ellu täna, olla avatud ukseläveks Minu ligiollu. Ma räägin Teie üle täna, Mu ustavad, kannatage kõiki asju välja armastuse pärast kui Jeesuse Kristuse head sõdurid, ning hoidke oma pilk alati Tema ustavusel, kui oma ülimal eeskujul. Ja siis Te ei kuku läbi ning siis Te ei komista. Sest Mina hoian Teid Oma armastuses, nagu Ma hoidsid Teda Oma armastuses läbi kõigi tema katsumuste ja piinade. Mina olen Sinuga ning vahetan Sinu nõrkuse Oma tugevuse vastu, kui Sa ootad Mind.“

 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.08.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar