kolmapäev, 27. september 2017

Ben Lim „LÕVID HAKKAVAD MÖIRGAMA! Ma Sulgen Hukatuse Ja Õnnetuse Kuulutajate Suud!“

 

Jumal ütleb: „Täna Ma avan lõvide suud! Kuula möirgamist! Kuula Minu möirgamist! Kõige kõrgemast Taeva paigast Ma möirgan esile õiglust ning armu! On sügav möire, mis on olnud kinni kaetud ning ära peidetud sügavale Sinu vaimu!“

„Ja täna vabastab Isand lõvi möirge Sinu seest!“

„Ma vabastan kõrge ja võimsa sõdalase kiituse Sinu suust! Teie kogudused hakkavad taas laulma ja hõiskama ning nad hakkavad uuesti möirgama! Kogu maailm kuuleb Jumala trompeteid ning sofari plahvatuslikke helisid! Kõige kõrgem Jumala kiitus vallandab õiglase ja kohase kohtumõistmise ning õigluse siin maa peal, sest Mina vabastan Oma lõvid!“ ütleb Jumal.“

„Lõvid hakkavad asju juhtima ning valitsema läbi kiituse!“

„Ja Ma sulgen hukatust ja õnnetust kuulutavad lõukoerte suud!“ ütleb Jumal. Sõjainglid sulgesid üleloomulikult nende kohtumõistmist toovate lõvide suud, kelle juurde visati Taaniel. Needsamad inglid on nüüd sulgemas nende lõugasid, kes on tulnud Sind süüdistama ning üritavad Sind igal moel rünnata. Saatan, kes käib urisedes Sinu ümber, kes üritab möirata nagu lõvi, saab nüüd täielikult vaigistatud!“

Jumal ütleb: „Tehislikud jäljendajad, võltsingute esitajad, trikitajad ning kriitikud peavad oma suud sulgema. Mina teen seda! Mina olen Sinu Ainus Kohtumõistja ning Mina purustan kõik valesüüdistused ning  „kõige hea eitajate“ ning „vastuvõitlejate“ etteasted!!!“ ütleb Isand!

Juuda suguharu oli kuninglik suguharu ning lõvi on nende sümboolseks tähiseks. Lõvid on sageli riikide kuningate ja kuningannade sümboliks. Lõvid sümboliseerivad valitsemist, juhtimist ning Jumalikku mõjuvõimu. Ja nüüd vabastab Jumal need lõvid puuridest. Sinu kuninglik võidmine pääseb välja sellest puurist! Aeg on käes, et Sa võtaksid tagasi oma meelevalla! Aeg on käes lõvide möirgamiseks! Lõvid möirgavad uuesti kogu maal, et Jumala kõige kõrgem kiitus võiks taaskord kõikjal kõlada ja esile tulla!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.09.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar