pühapäev, 10. september 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL KAITSEB SIND“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kuula Minu sõnu, Mu kallis laps, ja siis Ma hoian ja kaitsen Sind igat liiki kurja eest. Sinu tõeline kutsumine on olla võitja, aga olla võitja tähendab ka seda, et Su ellu tulevad väljakutsed.“

„Pimedus on pidevalt nii Koguduse kui Sinu vastu, Mu armas usaldav laps. Aga Mina Olen Valgus, mis lõhestab igasuguse pimeduse ning toob Sulle võidu. Kas Ma pole mitte lubanud Sulle, et Mina vabastan Sind ning olen Sinu jaoks Sinu ümber mähitud kaitsekilp? Hoia oma silmad fokuseeritult Minu võidu kilbi peal ning mitte kurjuse pimedusel, mis looritab rahvaid. Ole täis elurõõmu, kui Sa käid Minu Valguses ning Mina olen vastuseks maailma kurjusele.“

„Hoia väga tugevalt kinni igast tõotusest, mis Mina olen Sulle andnud. Kirjuta Minu sõnad oma südamesse ning täida oma mõistus Minu tarkusega, sest eelolevad päevad on palju enamat, kui Sina oskad oodata. Sest nii Minu Auhiilgus kui ka raputused ootavad Sind ees. Mida tõsisemad on Sinu olukordade raputused, seda selgemaks saab Minu kutse saada osa Minu Auhiilgusest. Tormid on tulekul, aga need toovad esile Minu uuendatud inimesed, Minu uue veini ning Minu Armu uued väljendused Sinu heaks.“

„Sa võidad ära kõik asjad, sest Mina olen Sinuga. Vii Minu Võitva Armu sõnum ka teisteni, sest nende südamed on nüüd valmis kuulma Minu võidulaulu. Kata Minu sõjariietusega oma hing ning astu julgelt välja, et näha, kuidas Su vaenlased taanduvad. Kanna Minu õigsust oma südame kaitseks, Minu vabastavat väge oma mõistuse üle, Minu head uudised olgu Sinu kingadeks, Minu tõde hoiab Sind tugevana ning Minu mõõk annab väe igale Sinu sammule. Jää ustavaks Minule ja seisa Tões, kui Sa kuuled teiste langemisest. Sinust saab Minu võitu kandev tunnistaja paljude jaoks, nii et haara kinni tänasel päeval .Minu sõnadest kui relvadest. Sa ei anna pimedusele alla ning Sa ei alistu murelikkusele, mis üritab üle võtta Minu pühasid, vaid Sa oled edukas ja võidukas, sest Mina olen Tugevuse Jumal ning Mina olen võimsa väe allikaks Sinu jaoks, Mu kallis võitja, ning Sa näed Minu imede päevi.“

Efestlastele 6: 10-11 The Passion Translation

„Ja lõpetuseks, mu kallid, olge üleloomulikult läbi immutatud tugevusest oma eluühenduse kaudu Isanda Jeesusega. Seiske võidukalt Tema plahvatusliku väe jõus, mis voolab Teie sees ja Teie läbi. Pange selga kogu sõjavarustus, mida kannab ka Jumal, kui Ta läheb lahingusse, et Te võiksite olla kaitstud, kui Te võitlete süüdistaja kurjade strateegiate vastu.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.09.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar