kolmapäev, 6. september 2017

BRIAN SIMMONS "JUMAL PEAB OMA TÕOTUST"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sulle tõotanud, et Ma täidan iga Sinu vajaduse. Ma olen seisnud Oma tõotuste taga ja Ma teen seda ka edaspidi.“

„Ma olen Jumal, kes toitis miljoneid inimesi kõrbe teekonnal, aga ometi nad üha uuesti ja uuesti nurisesid ja kahtlesid Minus. Aga Sina näed seda, kuidas Mu käed on avatud Sinule ning Mina täidan iga Sinu vajaduse.“

„Sa oled keset kõrbe testi. Nii, nagu ma testisin jüngreid näljase rahvahulgaga, nii olen Ma testinud Sinu südant, et näha, kas Sa vaatad üksnes Minu peale kui Oma Võimsa Varustaja peale ning saad seetõttu kätte oma võimsa tasu. Ma toon Oma Auhiilguse kõige selle üle, kus on olnud Su elus suur pettumus ning Mina murran Sinu piirangud, kui Sa vaatad Minu peale. Keset pimedust ära kahtle eales selles, mida Mina olen Sulle ilmutanud keset Valgust, sest Minu tõotused on vastupidavad ning Mina pole eales läbi kukkunud Oma Armastuse näitamises. Toida oma südant Minu tõotustega ning naera keset oma võimatuid olukordi ning siis hakkavad imed sündima Sinu südames.“

„Kividki kiidavad Mind. Kas Sa oled valmis mind kiitma enne, kui Sa näed füüsiliselt oma imesid esile tulemas? Vaata, kuidas Mina tegutsen seal, kus Sina oled kaotanud lootuse. Vaata, mida Mina teen, kui Sina täidad oma südame kiituse ja ülistusega. Mustast kaosest toon Mina esile ilu, üliküllusliku elu ja särava valguse. Ja juba täna Sa hakkad nägema nende kõigi asjade algust, mida Mina olen Sinu jaoks planeerinud, kui Sa vaatad Minu peale ja üksnes Minu peale.“

Heebrealastele 6: 15-18 The Passion Translation

„Nii et Aabraham ootas kannatlikult usus ning oli edukas, nähes tõotust täielikult täitumas. Inimestele on see väga omane, et nad vannuvad millegi endast suurema nimel, sest vanne kinnitab nende seisukohavõttu ning lõpetab igasuguse vaidluse. Samal moel tahtis Jumal lõpetada igasuguse kahtlemise ning kinnitada tõotust veelgi jõulisemalt nendele, kes pärivad Tema tõotused. Tema eesmärk oli muutumatu, nii siis lisas Jumal tõotusele Oma vande. Nii et Jumalal on võimatu valetada, sest me teame, et Tema tõotus ja Tema vanne ei muutu iial! Ja nüüd me oleme jooksnud otse Tema südamesse, et peita end Tema ustavusse! Sealt me leiame ka Tema tugevuse ja julgustuse/lohutuse, sest Tema jõustab meid sellisel määral, mis on paika pandud enne aegade algust sõnulseletamatuks lootuseks!“
 
Tõlkinud ja kujundanud 06.09.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar