laupäev, 9. september 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL RÄÄGIB SINUGA VAIKUSES“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Igal hommikul tule ja istu Minu jalgade ees ning õpi igavikulisest tarkusest. Mina räägin. Mina sosistan Sinu hinge. On aeg, et kuulata Mind igal päeval väga selgelt. Ülesanded, mis Ma Sulle annan, on meeldivad ning toovad suure tasu. Töö, mida Ma annan Sulle igal päeval teostada, toob Su hingele magusust. Ja teised inimesed Sinu ümber hakkavad tähele panema, et Sa oled olnud koos Minuga.“

„Õhtutundidel tule samuti Minu ette ning Mina sosistan Su vaimu Oma Elavaid sõnu. Ja Ma teen Sinu öötundidest meie kohtumise aja, kui Minu Vaim toob Sulle Taevalikku armu ning Minu Ligiolu värskendavat kastet. Kuula väga tähelepanelikult Mind, nagu armastajad kuulavad oma Armastatu igat sõna, ning Sa kuuled Minu häält. Ma puudutan Su kõrvu ja avan need, nagu sellel, keda Mina olen õpetanud. Sa õpid tundma Minu teid ning Sa kuulad Minu häält.“

„Mulle meeldib rääkida Sinuga  ning jagada Sinuga Oma südant. Paljud väidavad, et nad järgivad Mind, aga nad ei vaigista eales oma hinge, et kuulata Minu häält. Ma olen Karjane, kes liigub Oma lammaste ees, kutsudes igaüht neist nimepidi, hoolides nendest Armastuses, ning juhtides neid Minu teedel. Sa avastada, et Sul on kõrvad Minu hääle kuulmiseks ning et Mina kuulan Sind, kui Sa räägid Minuga. Tule siis nüüd ja kuula, kui Ma sosistan Sulle igal päeval Oma sõnu ning tea, et Mina olen Sinu Jumal.“

 
Õpetussõnad 8: 5-12 The Passion Translation

Kuula Mind ja Sa oled mõistlik ja tark.

Ja isegi rumalad ja nõrgad võivad vastu võtta arusaava südame,

Mis muudab kogu nende sisemise olemuse.

Minu sõnade tähendus avaneb Sinu sees

Ilmutusena, et Sa võiksid valitseda siin elus.

Minu sõnad teevad Sind tugevaks,

Et elada selle järgi, mis õige.

Sest kõik, mida Mina räägin, on vaieldamatult tõde;

Ning Mina keeldun välja kannatamast seadusetuse valesid-

Minu sõnad ei juhi Sind eales õigelt teelt kõrvale.

Kõiki Minu suusõnade deklaratsioone võib kindlalt usaldada;

Nendes ei peitu väärastunud loogikat  ega tõe väänamist.

Kõik Minu sõnad on selged ning sirgjoonelised nende jaoks,

Kes omavad vaimset arusaamist.

Kui Sul on avatud mõistus, siis Sa võtad vastu ilmutusliku arusaamise.

Minu targad korrigeeringud on rohkem väärt kui kuld ja hõbe.

Ka kõige puhtamat kulda pole võimalik võrrelda

Ilmutusliku arusaamisega, mida Mina annan.

Tarkus on nii hindamatu, et see ületab iga kalliskivi hinna.

Mitte miski, mida Sa võid ihaldada, ei ole tarkusega võrreldav.

Sest Mina olen Tarkus,

Ma olen leidlik, läbinägelik, kaval ja intelligentne.

Minu käsutuses on elav arusaamine,

Et kavandada plaani Sinu elu jaoks.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.09.2017
 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar