kolmapäev, 13. september 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ELU ON VÕIT SINU SEES!“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„See võit, mileks Ma olen Sind kutsunud, peitub Sinu sees. Kui ümberringi ei tundu mitte midagi olevat kerge, siis Mina toon Sinu sees esile kerge võidu. Alistu Minu elule, mis voolab Sinu sees ning Sa leiad iga raskuse keskel vajaliku armu. Minu tõotus on võidu tõotus ning Minu võit on Minu elu tulemas esile Sinu sees. Mina vabastan Oma Auhiilguse Sinusse, kui Sa avad sügavalt oma südame Minu ees. Maitse Minu võitu ning puhka Minus, sest Mina olen võitnud kõik asjad.“

„Ma olen Sind toonud nii kaugele Oma kirgliku ja õrna armastuse tõttu Sinu suhtes. Ma tahan Sulle näidata Oma võitu. Ma tahan, et Sa õpiksid Minu käest ning võtaksid Minult vastu kerge koorma oma hinges ning leiaksid alati hingamise ja puhkamise Minus. Kas Ma pole mitte lubanud Sulle, et Mina juhin Sind vaiksetele hingamise ja rahu ojadele? Mina juhatan Sulle teed, kui sa vaigistad oma südame Minu ees. Usalda Mind ja mitte seda, mida Sa näed oma füüsiliste silmadega. Usu Minusse, kui hirm üritab Sind peatada, et Sa ei edeneks. Usu kaudu Minusse leiad Sa võidu oaasi. Isegi siis, kui Sa ei tea, mida teha või mis samme võtta, Minu rahu juhib Sind.“

„Hoia oma hing hingamises. Ärgu miski häirigu Sinu sisemist peidetud võidupaika Minu sees. Minu tänane kingitus Sulle on võit. Ja Minu tõotus puudutab ka homset võitu. See, kuidas Sa oled võimeline täna puhkama Minu võidus, avab Minu jaoks homme võimalused vallandada Oma elu Sinus veelgi enam. Võta Minult vastu tänane võidu kingitus ning ole järjekindel, kui Sa valmistud homseks triumfiks.“

 
Heebrealastele 4: 1-3 The Passion Translation

„ Nüüd on Jumal andnud ka meile sama tõotuse, et me võime kindlameelses usus siseneda Tema hingamise ja puhkuse sfääri. Nii et me peaksime olema äärmiselt ettevaatlikud, et me tõesti kindlustame selle, et me embame täielikult selle tõotuse täiust ning ei kuku läbi selle kogemisel. Sest meie oleme kuulnud vabastuse häid uudiseid nende sarnaselt, aga nemad ei ühendanud oma usku Sõnaga ning seeläbi nad ei vallandanud selle väge. Selle asemel kuuldu ei mõjutanud neid sügavuti, sest nad kahtlesid. Neile meie seast, kes usuvad, vallandab usk tõotuse täitumise ning siis me kogeme kindlameese puhkamise/hingamise sfääri!“

KUIDAS AKTIVEERIDA /VALLANDADA:

Kas Sa usud, et Sinu sees on täna peidus võit? Mõtiskle selle üle ning kirjelda, mida tähendab puhata tänases võidus ning ole homsega seoses kindlameelses usus  Tema võidu suhtes.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 13.09.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar