kolmapäev, 27. september 2017

BRIAN SIMMONS „SA OLED KRISTUSES“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Ma kohtlen Sind samal moel, nagu Ma kohtlen Oma Poega, sest Ma olen Sind asetanud Temasse, Mu kallis laps. Sa võid Mulle otsa vaadata ning silmitseda Mind kui Minu armastatud laps, sest Ma suhtun Sinusse soosinguga, mida väärib Jeesus. Ta võttis kõik selle, mida Sina olid väärt ning kandis selle kõik Kolgata ristile. Ja nüüd võtan Mina kõik selle, mida Tema on väärt ning kannan selle Sinu nimele. Ma olen Sind asetanud Kristusesse, et Ma saaksin Sind kohelda nii, nagu Ma kohtlen Teda.“
„Sa elad Minu südames. Ma olen Sind asetanud otse suhte keskele, mis Mul on Oma Pojaga ja Püha Vaimuga. Ma olen Sind täielikult vastu võtnud Oma Armsas. Minu armastus on kogu oma tugevusega Sinu päralt, täpselt nii, nagu see on Minu Poja päralt. Kuigi Su süda on pikaldane mõistma ning Minu valgus kumab läbi sammhaaval, haara kinni nendest sõnadest. Ma armastan Sind sama armastusega, nagu Ma armastan Oma Poega, sest Sa oled Temas igavesti.“
„Selle Kristuse armu kaudu Sinu sees hakkad Sa peagi tegema Jeesuse tegusid. See põhjustab Taevas tohutu rõõmu, kui Minu pojad ja tütred hakkavad suurimat rõõmu tundma sellest, kui nad näevad Mind läbi nende tegutsemas. Minu armastuse imed muutuvad nähtavaks läbi Sinu elu. Kui Sa siis avastad Minu igavese armastuse tugevuse, hakkab Sinu sees kõik täielikult muutuma. Sest Minul on inimesed, kes peegeldavad Minu Poja Auhiilgust. Ma kohtlen Sind soosinguga ja poolehoiuga, mida on väärt Jeesus. See kõik on Mulle suureks auks ning see on Sinu saatuseks.“
Johannese 1: 18 The Passion Translation
Mitte keegi pole saanud silmitseda Jumala silmipimestavat suursugususe täiust peale unikaalselt armastatud Poja, keda Isa pidas kalliks ning hoidis Oma südame ligi. Ja nüüd on Ta meie jaoks lahti rullinud kogu selgituse, kes Jumal tõeliselt on!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.09.2017
 
 
 
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar