laupäev, 23. september 2017

BRIAN SIMMONS „VAATA LÄBI JUMALA SILMADE“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tule ja vaata Minu palet. Vaata Minu Auhiilgusesse, kuni Sa oled täielikult muutunud. Mina annan Sulle uued silmad, Oma silmad, mis toovad Sulle tõelise arusaamise. Ma kutsun Sind vaatama läbi Minu silmade. Kui Sa vaatad läbi Minu silmade, siis kogu maailm Sinu ümber hakkab muutuma. Kui Sina näed haigeid, siis Mina näen neid juba tervenemas. Kui Sina näed kadunuid, siis Mina näen neid kui magavaid, kes on valmis ärkama. Kui Sina näed pimedust lähenemas, siis Mina näen vaenlast juba kaotust kandmas. Ja kui Ma vaatan Sinu peale, siis Ma näen Sind juba täiuslikuna, tehtuna terviklikuks ja ilusaks ning midagi pole puudu.“

„Ma kutsun Sind tõelise nägemise juurde, et Sa võiksid tõesti NÄHA. Osta Minult tervendavat silmasalvi ning Sinu pilk muutub selgeks. Mina tervendan Sinu silmad ning siis Sa oled võimeline  nendel käesolevatel päevadel selgelt ja arukalt asju hindama ja eristama. Paljud näevad hukatust, aga Mina näen Auhiilgust. Paljud näevad masendust ja piina, aga Mina näen Oma Kuningriiki laienemas viisil, millel pole lõppu. Mina näen juba algusest peale lõppu ning kui Sina tuled Minu autrooni ette, siis Sa näed sama, mida Minu prohvet Jesaja nägi- kogu maa saab täis Minu Auhiilgust!“

„Tänasest päevast alates Ma kutsun Sind hülgama igasugust „pime olemist“ ning võia oma silmi Minu tervendava silmasalviga, Minu Armastuse ilmutusega, et Sa oleksid võimeline nägema kõige täiesti erinevalt. Ja siis Te saate tuntuks kui Elava Jumala pojad ja tütred, kui Te räägite puhtuse ja selge visiooniga. Mina näitan Teile saladusi, mis on tulemas, kui Teie silmad on tervendatud ning  kui Te vaatate asju tõesti Minu Autroonilt. Ma tahan täna Teile anda tõelise visiooni nägemise, mis pulbitseb välja ilmutustest ja sügavast arusaamisest. Sinu silmad saavad olema võitud nägemaks kaugemale hetkeseisust ning siis Te hakkate nimetama asju, mis pole, nendeks, mis need peavad olema. Ma olen andnud Teile armu eristusvõimega, et Te oleksite võimelised tooma lootust sinna, kus kõik on kaotanud igasuguse julguse. Viige see tervendav Armastuse silmasalv inimesteni ning vaadake siis, mida Mina teen, kui Teie räägite Minu sõnu ja näete läbi Minu silmade.“

Luuka 8: 17 The Passion Translation
„Kuna see ilmutuse lamp põleb nüüd Teie sees, siis mitte miski pole enam peidetud Teie eest- kõik saab ilmutatud. Kuningriigi igalt saladuselt saab kate võetud ning kõik avatakse, tehakse teatavaks läbi ilmutusliku valguse.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.09.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar