laupäev, 14. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARM EI LÕPE EALES“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Võit, milles ma kutsun Sind liikuma, peitub Minus. Kui mitte miski ei tundu toimivat Sinu ümber, siis Mina annan Sulle kerge võidu Sinu sees. Alistus Minu elule, mis on Sinu sees ning siis Sa leiad Minu armu iga raskuse keskel. Minu tõotus on võidu tõotus ja Minu võit on Minu elu, mis järjepidevalt vabaneb Sinu sees. Mina vallandan Sinu sisse Oma Auhiilguse, kui Sa avad Minule oma südame veelgi sügavamalt. Maitse Minu võitu ja puhka Minus, sest Mina olen juba võitnud kõik asjad.“

„Oma kirgliku ja õrna armastuse tõttu olen Ma toonud Sind sellesse paika. Ma tahan nii väga Sulle näidata Oma võitu. Ma tahan, et Sa toetuksid Minu peale ning võtaksid oma hinge kanda Minu kerge koorma ning et Sa järjepidevalt puhkaksid Minus. Kas Ma pole mitte tõotanud Sind juhtida rahu ojade äärde? Ma näitan Sulle teed, kui Sa vaigistad Oma südame Minu ees. Usalda Mind ja mitte seda, mida Sa näed. Usu minusse, kui hirm üritab Sind peatada Sinu edenemisel, ning siis Sa leiad Minu võidu oaasi. Isegi siis, kui Sa ei tea, mida teha ja mis samme järgmisena teha. Minu rahu juhib Sind.“

„Hoia oma hinge rahus. Ärgu mitte miski häirigu seda salajast võidu paika Sinu sees. Minu kingituseks Sinule on tänasel päeval võit. Ja Minu tõotus homseks on Minu antud võit. Võta see Minu tänase päeva võidu kingitus ning tunne sellest rahulolu ja Mina valmistan sel ajal ette Sinu jaoks homset triumfi.“

„Lunastaja on tulnud, et taastada kõik asjad. Ja esimene märk taastusest on see, kui Su silmad avanevad selleks, et näha Mind kõrgele tõstetuna ja kui Minu auline kuub täidab Sinu sisemust, sest Sina oled Minu tempel. Saa täidetud Minu armastuse auhiilgusega ning võta järjepidevalt vastu uus täitumine Minu armu allikalt ja siis Sa oled ette valmistunud selleks, mis on tulemas.“

Laul 103: 8-22 The Passion Translation

„Sa oled nii lahke ja õrnasüdameline

Nende vastu, kes seda ei vääri.

Ja nii kannatlik inimeste suhtes,

Kes Sind alt veavad!

Sinu armastus on nagu kiirevooluline jõgi,

Mis ujutab üle kõik oma kaldad headusega.

Sa ei vaata meie peale selleks,

Et leida ainult meie vigu,

Et saaksid hoida asju meie vastu.

Sa küll distsiplineerid meid

Meie paljude pattude pärast,

Aga mitte kunagi sellisel määral,

Nagu me päriselt vääriksime.

Ja Sina ei vasta meile samaga,

Mis meie oleme teinud.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.10.2017
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar