pühapäev, 8. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „PÜHA TULI LANGEB“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu tuli neelab ja puhastab Sinu südant. Püha tuli on langemas nii Sinu kui ka kõigi nende peale, kes igatsevad kirglikult Minu järgi. See on Minu poolt reserveeritud puhastav tuli nende jaoks, kes Mind armastavad. Sa oled ka varasematel aegadel läinud läbi tule ning see muutis Sind palju tugevamaks. See oli Minu testimise tuli. Sest kõiki neid, kes igatsevad mind, proovitakse tulega.“

„Sa oled läinud läbi „mitte mõistmise“ ja „valesti mõistmise“ tule ning Sa oled jäänud sellest hoolimata läbi kõigi oma katsumuste Minu kõrvale. Aga see värske uus tuli, mida Ma olen vallandamas maa peal, hakkab Su hinge tugevalt ümbritsema ning see muudab Sind terviklikuks. See on tule vägi- vägi, mida Sa vajad, et tuua Minu Auhiilgus linnadesse kogu maal-  seda olen Mina praegu üle kandmas Sinu ellu.“

Paljud, kes on vastu seisnud Minu tulele, langevad eelolevatel päevadel ära. Kas Ma pole mitte öelnud, et Minu inglid on keeristuulte sarnased ning Minu preestrid on põlevad tuleleegid? Kas ma mitte ei saada Teid välja tulega ristituna, et süüdata inimsüdameid? Ärge kustutage Püha Vaimu tuld ning ärge seiske vastu väele ja kingitustele ja andidele, mida Mina tahan Teile anda. Sest Minu Vaimu tuli on see, mis võidab terveid linnasid ning toob nad Jeesuse, Minu Kuninga, jalgade ette.“

„Päevad mööduvad ning neist saavad mälestused, aga Minu Ligiolu on igavene, sest Mina elan igaveste tuleleekide keskel. Tuletõrvikud põlevad Minu trooni ees, seitse Jumala vaimu. Nad on välja läkitatud maa peale, et ristida Minu rahvast väega ning võida Minu teenijaid. Emba seda tuld, mis Mina tahan Sulle anda, ning siis Sa saad vastu võtta väge, et jääda püsima ning võita selle ajastu kurjus. Te pole veel näinud kõike seda, mida Mina teen läbi põlvkonna, kes põleb pühaduses Minu suhtes.“

Heebrealastele 1: 7 The Passion Translation

Ja Oma inglite kohta ütleb Ta: „Ma teen oma inglid keeristuulte sarnaseks ning oma teenijad põlevateks tuleleekideks!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar