kolmapäev, 18. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „SINU JUMALIK SAATUS“

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sind kutsunud, et Sa oleksid Minu oma ja käiksid koos Minuga. Ma valisin Sind juba emaüsast alates ning tõin Sind Enese juurde. Minu käsi on olnud Sinu elu üle Sinu sündimisest saati. Ma olen Sinu sisse asetanud Oma kutse, hääle, mis kutsub Sind Minule üha lähemale ja lähemale. Kui Su süda siis vastab Minu häälele, siis Sa leiad oma tõelise olemuse, oma jumaliku saatuse. Ära mitte kunagi tõmbu tagasi sellest kutsest, Mu kallis laps. Teised Su ümber ehk teevad seda, aga Sina mitte.“

„Tänasel päeval on Sul vaja joosta koos Minuga. Ma olen Sind tõmmanud Enda lähedale ning Ma olen võitnud Sinu südant üha uuesti ja uuesti. Intiimsuse pühast kambrist on saanud Sinu pelgupaik. Aga täna Ma kutsun Sind Endaga koos jooksma. Nende jaoks, kes ei tunne mind, muutuvad eelolevad päevad üha pimedamaks. Sa puudutad paljude elusid ja paljude inimeste elud muutuvad Minu Poja Valguse tõttu, mis elab Sinu sees. Nii et jookse. Jookse koos Minuga sinna, kuhu Mina juhin- ka kõrgematesse paikadesse, kus Sa varem pole olnud. Jookse. Ole valmis igal ajal olema Minu hääleks rahvastele ja Minu Valguseks maailmale.“

„Sa oled Minult küsinud: „Millal ma leian oma saatuse ja elu tõelise põhjuse?“ „Nüüd on aeg!“, ütleb Jumal ja Taevane Isa.“

„Sa jooksed koos Minuga. Nii, nagu Minu kutsumine viis Aabrahami läbi Minu tahte saladustest, hämmastud Sina samal moel sellest, kuidas Mina viin täide Sinu elus oma prohvetliku saatuse. See, mida Sa täna näed, muutub täielikult. Sa oled Mulle öelnud: „Ma lähen ja olen see, kelleks Sa oled mind kutsunud.“ Praegusel ajaperioodil saab Sulle Sinu kutsumine selgeks ning kate võetakse ära Sinu elu eesmärkidelt. Ära karda seda, mis on tulemas, sest see, mis tuleb, on Minust palju suurema osa esiletulek, mu kallis laps.“

Ülemlaul 6:12 The Passion Translation

„Ja äkitselt minu igatsused kandsid mind edasi.

Minu jumalik saatus tõi mind Minu armastatud printsi kõrvale,

Et ma istuks koos Temaga Tema kuninglikus sõjavankris.

Ja siis tõsteti meid koos üles!“

AKTIVEERIMINE/VALLANDAMINE:

Mõtiskle selle üle, et Jumal on Ainus, kes ilmutab ja avaldab Sulle Sinu saatuse, kes  on Sind valinud juba emaüsast alates. Kirjuta enda jaoks üles need viisid, kuidas Jumal on Sind erinevatel aegadel kutsunud Enese juurde, kuidas Ta on Sulle ilmutanud ja avaldanud Oma eesmärke ja Sinu saatust Temas.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.10.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar