kolmapäev, 22. november 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL TOOB SIND RASKUSTEST VÄLJA JA ANNAB SULLE TRIUMFI“

 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Kõik see, mis Sulle praegu muret valmistab, saab lahendatud ning Minu vägi tuleb esile Sinu kasuks. Kinnita oma silmad Risti triumfile ning Su süda hakkab taas lennates liuglema. Saa täis Minu Elavat Sõna. Usu kõike seda, mis Mina olen Sulle rääkinud ning puhka Minu tõotustes. Jõua üksmeelele Minuga ning Sa näed suurt vabanemist!“
„Mina olen valmis selleks, et voolata Sinu elus suure väega. Sinu maal saab nähtavaks imede ja väeväljenduste ajastu. Isegi käesoleval hetkel puhuvad Minu tuuled, et kukutada inimlikke struktuure ja õpetusi, mis takistavad Minu inimestel usaldamast Minu väge. Tormituuled oma jõulise tugevusega on puhumas. Mida enam Sa usaldad inimeste struktuure, seda rohkem pettumust saab Sulle osaks, sest Ma puhun need ümber. Äratavad tuuled hakkavad puhuma Sinu südame üle, et Sa ärkaks Minu väele. Nii, et tõuse oma kahtluste päevadest ning sisene tõotusi täis päevadesse, päevade tarvis, mis on maa peal täis Taevast!
„Sinu Peigmees on tulemas, Ta tuleb, et Sind üles tõsta ning Sind edasi juhtida. Valmistage oma lambid, ostke Minu Vaimu õli, täitke oma süda ootusega ning minge välja, et kohtuda Temaga. Tema rõõmsameelsuse päevad on käes, sest Tema pulmad on lähedal. Tõuse ja liigu välja kõigest sellest, mis on tuttavlik ning kohtu Temaga Tema Auhiilguses. Nii, nagu Tema liikus tohutus väes, enam kui Tema kaaslased, nii hakkab Tema Pruut liikuma Auhiilguse väe teedel. Mitte miski ei suuda peatada Teda, kui Ta tahab end ilmutada ja näidata  Oma pruudile. Mina hakkan rääkima läbi Sinu. Ma vabastan Oma väe läbi Sinu. Sest Talle pruut paneb end valmis ning Tema rüü saab särama ning on puhas ja plekitu. Nii, nagu Mina kogusin Oma võimsas väes kokku rahvahulki, et nad maitseks Minu Auhiilgust, nii tegutsen Mina jälle. Sa oled palvetanud, et Ma tuleks ja läbistaks taevad. Ma tulen, sest Sa avasid esmalt oma südame ning avanesid järjest sügavalt Minule. Eelolevatel Väe päevadel tõmban Ma enda ligi miljoneid inimesi. Nii et tule ja ole riietatud usuga ning kindlameelsusega Minusse. Jäta maha kõik see, mis Sind takistab. Ära vaata tagasi ja ära ürita vana võtta kaasa uude. Sest tee on sirge ja uks on kitsas. Tule üksnes usus ning Sa näed Minu väe lahtirullumist. Pole limiiti selles, mida Mina teen läbi Sinu, kui Sa tuled koos Minuga!“
 
Ülemlaul 3: 10-11 The Passion Translation
Suitsusambad nagu hõbeda tolm-
Kuldse auhiilguse baldahhiin katab seda kõike.
Koht, kus nad koos istuvad,
On niisutatud veripunaseks.
Armastus ja halastus katab seda istet,
Kattes tekina Tema seadusetelgi trooni.
Kuningas isiklikult on valmistanud selle
Nende tarvis, kellest saab Tema pruut.
Tõuske üles, Siioni neitsid, et muutuda pruudiks!
Tule ja tunne rõõmu oma silmadega Kuningast,
Kui Ta liigub oma kindlaks määratud teel pulma.
See päev on täis ülevoolavat rõõmu-
Tema suure rõõmsameelse pidutsemise päev. 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 22.11.2017
 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar